![]() |
|
|||
|
|||
![]() G de Graaf
tel 0511-447298 vraag hem maar eens ruud |
|
||||
|
||||
![]() WOB G60 herstellen, en de MK I op de plaats rust zetten, er zijn er al tenslotte genog met een G60 erin en minder orginele WOB G60....!!
|
||||
|
||||
![]() ik ging voor de wob Ruurd
![]() |
|
|||
|
|||
![]() bedankt jongens weet wat mij te doen staat is alleen nog wachten op die verzekering wat ze doen.
|
||||
|
||||
![]() slopen dat ding..
tzal altijd een schade auto blijven,, niet erg voor jezelf, maar wel als je hem ooit kwijt wilt. en dat het dan een of andere edition is maakt op zo'n moment weinig uit..
|
|||
|
|||
![]() ah neen hoor die wagen maken ik vind em gwn super met alle respect voor je golf 1 en je f&i maar je g60von/vind ik de mooiste.
over dat ooit weg doen : tegen die tijd kan ik hem dan wel kopen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() klaarmaken! er zijn wel andere autos om een G60 MK1 van te maken (corrado ofzo)
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zou voor een super eindser gaan met de G60 erin er is niks mooier maar ja ik hou ook niet van orgineel he
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je er genoeg vergoeding krijgt van de verzekering zou ik hem in onderdelen verkopen. Net zoals Jaap zegt, het zal altijd een schadeauto blijven, en voor je gevoel heb je dan altijd dingen die je niet 100% correct vind.
Het zal eventuele verkoop in de toekomst niet stimuleren. Misschien onderdelen omzetten op een andere G60-carosserie?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hangt van de schade af...carroserie krom is slopen...maar een zijschermplje of slotplaat..tsja dat is plaatwerk. Ik zou hem slopen, echte waarde heeft ie niet meer...veel km's en schade tsja... Last edited by Pedaalemmer : 02-11-2007 at 12:38. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Auto dikke 3ton, valt er niet aan te zien. En de motor 2500 km.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Meestal wordt er gewoon gekeken naar de km stand en het bouwjaar. Ze zijn dus gewoon niks waard. Voor verzekeringen dan he. |
|
|||
|
|||
![]() moet maar even zien wat ik doe.
|
|||
|
|||
![]() redelijk nutteloos om hier dan te vragen wat je moet doen dus
![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuke opmerking louw! hij vraagt om een mening, niet om dom gelul
|
|
|||
|
|||
![]() nou ja,staan 3 pagina's vol met reacties,en wordt er vervolgens gezegd moet maar even zien wat ik doe,lijkt het mij redelijk nutteloos om dan meningen te vragen.maar goed,was er zelf niet van bewust dat het dom gelul was.
|
|
|||
|
|||
![]() Golf1 G60!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hij is nog in afwachting van de verzekering daarom ziet ie nog wel even wat ie doet ![]() krijgt hij een leuk bedrag ...maakt ie hem is hij totaal los gaat ie in de type 1 teminste IMHO ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Omdat het de eerste domme opmerking is in dit topic. En gelijk weer van jouw. @ruurd. Doe gewoon wat je graag zelf wil. Komt wel goed. |
|
||||
|
||||
![]() Een wob bijkopen
![]() De gti gewoon op stal zetten en later als je wat gespaard heb terug in originele waarde maken.