![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() hehehe!! tja 1 wielertje is destijds verkocht...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
C2's ipv 928ers...maar we hebben het over dezelfde bus denk ik ![]() ![]() ![]() En later met 15" staal en 'Smart' banden..(en voorschade) ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() ja!inderdaad met C2's ja..nou verder zat ik toch redelijk goed in de buurt.. :-)
maar dat is een mooie bus, vind die kleurencombo ook mooi..zo met de witte bovenkant.. volgens mij heb ik daar dus ergens een foto van ergens in het autotron..keverwinterfestijn misschien? |
|
||||
|
||||
![]() Zou kunnen ja,volgens mij ben ik in 2001 of 2002 naar het KWF geweest met de T1..Heb je die foto digitaal?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() zal eens kijken of ik die nog weer kan vinden..
ik heb toch wel een foto of 10 a20 op mn pc staan.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() blijft gaaf zo'n heinkel HJ toch maar 1 van de Vespa's weg doen en een heinkel scoren, dingen rijden wel donders lekker.
|
|
||||
|
||||
![]() dit weekend de wielen even gespoten..
eerst blank gemaakt, daarna primer, paar laagjes wit, paar laagjes rood, en afgewerkt met rooie metalflakes gemixed door blanke lak.. oh ja, heb gelijk de vloer van mn garage ook gespikkeld.. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() back to the disco
![]() |
|
||||
|
||||
![]() een oude doos foto
![]() ![]() nog een paar.. ![]() ![]() Last edited by hajee : 22-11-2010 at 22:03. |
|
|||
|
|||
![]() Helemaal super HJ, zelf gespoten?? Knap wark!
Lijkt wel een Kustombart klusje ![]() (die heeft trouwens deze gespoten ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() da's mooi gedaan!!
en daar zit ook een grote cylinder onder.. das toch iets van een 74 cc of zoiets? mooi ding overigens!! |
|
||||
|
||||
![]() pfff, sow anders stof ik nu even een oud topic af..
![]() aangezien er nog ergens een heinkel verstopt lag in de schuur, heb ik die maar eens boven water gehaald.en nu schiet het eindelijk op.. is ook een projectje voor als ik tijd over heb.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die mag je hier zo neerzetten. echt super
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vet apparaat geworden
![]()