![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo even een kleine update niet betreft mijn golf 1 maar vanwege (debora mijn vriendin)die heeft haar rijbewijs gehaald
![]() nu moest ze dus zo snel mogelijk een auto hebben om te rijden en natuulijk moest dit een vw zijn. naar een poosje zoeken hebben we deze op de kop weten te tikken. ![]() zit alleen nog geen apk op,die word van de week geregeld (hoop ik) het is een 1600 moter blokje die loopt als een trein. intrieur ziet er haast uit als nieuw,erg netjes allemaal. alleen nu ik net de fotos maakte dacht ik laat ik het opendakje eens testen of die niet lekte.en wat denk je LEK ![]() iemand mischien een idee hoe ik dit heel krijg de rubbers zijn wel heel allemaal ![]() maar eerst de fotos maar! ![]() ![]() ![]() ![]() er zijn verder niet zo heel veel plannen met deze golf.eerst maar eens door de apk... mischien een vast verlagings setje en leuke velgen.maar das voor later. wat vinden jullie er van ![]() Last edited by marcmk1 : 06-05-2008 at 19:59. |
|
|||
|
|||
![]() Zo, da's een nette! Als je nog zoiets tegenkomt, zeg het dan even! een vriend van me zoekt ook een nette late Golf II.
|
|
||||
|
||||
![]() Yo Marc!
vroeg me al af van wie die type2 was.. was al bang dat je je type1 weggedaan had! Nog gefeliciteerd met je vriendin's rijbewijs. Is trouwens een heeeele nette type2! kleur vind ik ook zeer mooi! Hee, spreken elkaar vast wel weer, Groetjes Marten |
|
||||
|
||||
![]() thanks voor de reactie zou mijn ogen open houden BERRYCHELLO..
het is zeker een nette golf zal binnen kort betere fotos maken nu was het al avond en glom ie minder.. martez mijn golf1 weg doen ![]() ![]() spreek je.. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi golfje, ziet er nog strak uit.
|
|
||||
|
||||
![]() hmm..
helaas gaan we de golf2 weer verkopen... hij kwam niet zo lekker uit de apk keuring..en omdat ik weinig tijd heb kan ik dit allemaal niet klaar maken.en debora wil ook wel een keer gaan rijden nu,en dat gaat niet zonder apk ![]() dus hij staat hier te koop.. ![]() |