![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nog wat ouwe foto's met een forum member
![]() Meer foto's Zo staat ze er nu bij. Door het gesuis wat de imperiaal veroorzaakte werd je bijna doof voor al boven de 80km/h.. dus die ging er even af. Hier met me buurmeisje haar auto. Ding word van 't winter gestript en opnieuw gespoten. De inbraak schade en deuken beginnen op me zenuwen tewerken. |
|
||||
|
||||
![]() Tja ik vind hem net dik zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() wat heb jij voor een breedte in de velgen en welke et waarde gr ronnie kun je me dat even pmen??
|
|||
|
|||
![]() Kon het niet laten
![]() Voor is die 4cm gezakt en achter 1 cm, sommige onderdelen moeten wel heel blijven ^^ Moet nu zig zag gent door het drop anders kom ik er niet uit ![]() Filmpje http://img531.imageshack.us/my.php?...ideo0025zr6.flv Filmpje http://img531.imageshack.us/my.php?...ideo0024hw1.flv :mrgreen: Heb me auto altijd achterthuis staan en als ik daar weg wil moet ik twee drempels trotseren. ![]() ![]() Op de duitse auto-dag gaat die echt helemaal plat. Verder haal ik zaterdag een 'nieuwe' portier op ben ik ook (grotendeels) van me inbraakschade af. |
|
||||
|
||||
![]() mooi ja
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het enige wat jammer is, is dt je m niet meer
wilt verkopen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Netjes hoor. Ligt nu lekker strak op de wielen
![]() Mijn mk2 heeft dezelfde kleur ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook aanwezig op de Paddock van de duitseautodag. Ben ook geselecteerd voor de ratstyle area.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Quote:
Geduld geduld, hij komt nog wel weer terug in de verkoop. Wil eerst alle schade weg werken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ooh... Dat wil ik zelf ook wel doen hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit marcel!
|
|
||||
|
||||
![]() Ja is goed maken we eens wat dikke foto`s..
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit! Mooie kleur en het gaat al de goeie kant op!
Misschien idee om logo in je gril zwart te maken? en luxe kentekenplaten? Vind ik persoonlijk wel erg nice en zal deze ook zeker niet mis staan |
|
||||
|
||||
![]() ziet er zeker netjes uit .
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er strak uit. Vind die kleur echt mooi
![]() |