![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doe dan gewoon maar een Bieber club, dan mag ik er ook nog bij ![]()
|
|||
|
|||
![]() Thanks ik hoop het ook....
dan ben ik eignelijk aardig compleet, om mijn project te gaan starten. Als je serieus bent voor een Bieber club laat maar horen, we kunnen het proberen he... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb met de nieuwe eigenaar hiervan contact gehad, is via diverse omzwervingen bij hem terecht gekomen, is al sinds 2002 niet meer apk gekeur. ligt een 16v niet op kenteken . Hij wilde em wel verkopen.... voor 8000 euro. heb em even vriendelijk bedankt en verzocht of ie langs een psych wil gaan... |
|
|||
|
|||
![]() Morgen kijken voor een nl'er cabrio .
dus hopelijk morgenavond foto's hier ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag eindelijk een Bieber kunnen scoren voor een normale prijs, in een meer dan redelijke staat.....
foto's!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() HIj is ontzettend tof!!!!!
Ik zou ook wel eens besmet kunnen zijn.... |
|
|||
|
|||
![]() dank je!!
Plan is om te kijken wat er mogelijk is om de achterste raampjes ook beweegbaar te maken uit een schade/sloopauto.. kapje is verder gewoon uit/inklapbaar op een sumiere wijze.. maar werkt gewoon als een echte kap.... VErder gaat ie ie gewoon compleet uit elkaar , denk wel dat ik er wat extra verstevigingen in las. Stabiliteit viel me zo zeker al niet tegen , maar kan altijd stijver.. |
|
||||
|
||||
![]() Je APK loopt toch 2 jaar achter :P
Dan lijkt het me inderdaad niet onverstandig om het een en ander uit elkaar te halen. Zit er nu een soort spoiler in het verloop van je achterklep?? |
|
|||
|
|||
![]() Echt spoilertje zit er niet in hoor, maar wat niet is kan nog komen
![]() Heb van de week het GTO pakket er eens aangehangen met plakband en besloten het niet te monteren. Staat nu dus ook te koop.... Een cleane "standaard"look zal de auto veel beter doen..... (En ook de waarde wat beter behouden) Nu thuis nog ff wat diingen afmaken en dan kan het echter werk beginnen.. |
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd! Leuk (apart) ding, met ook nog eens een origineel NL kenteken!
zuinig op zijn, maar dat gaat (zo te horen) wel goed komen.
|
|||
|
|||
![]() Heb veel moeite moeten doen om er een te pakken te krijgen dus reken maar dat ik zuinig ga zijn...
Wil em helemaal kaal , dorpel en achterschermen eraf en dan alles laten stralen... daarna goed weer terug opbouwen..... is ff werk ....... ![]() maar ervaring genoeg... |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto, zo op de foto's te zien is er met een beetje aandacht weer een mooie van te maken en helemaal top met dat originele nl kenteken.
|
|||
|
|||
![]() Dank je
MOmenteel staat ie er nog steeds zo bij ..maar is er wel al een behoorlijk voorraad aan onderdelen bij elkaar gevonden, maar nog niet genoeg.. IK heb een ibiza cupra met abf 2,0 16v motor in de sloop staan maar begin steeds meer te twijfelen om er toch maar een VR6 in te leggen.. Heb lang corrado vr6 gereden en het rijdt wel erg lekker.. |
|
||||
|
||||
![]() wel heel dik. Vroeger zat er een bedrijf in hi ambacht dat ook die ombouw deed. Dat is wel heel lang geleden maar we mooi. Zonder kap gewoon dik.
|
|
|||
|
|||
![]() thanks
Ik heb inmiddels ook een andere kap van een ander merk auto gewoon een echte kap.... heeft wat aanpassing nodig, maar komt goed.. verder komen er dan meteen echte raampjes aan de achterzijkanten welke gewoon op en neer kunnen..... |
|
||||
|
||||
![]() Cool man, weet je al wat voor look je de auto gaat geven nu de GTO kit het niet wordt?
|
|||
|
|||
![]() Ik heb inmiddels een setje G60 schermen liggen.
Heb een gebruikte g60 kit en bijna een compleete nieuwe Kit Dan kan ik kiezen of in de kleur of netjes zwarte randen... En een tikkie ![]() Twijfel alleen nog over de motor..... |
|
||||
|
||||
![]() zo is ook mooi:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb je deze toevallig in ospel gekocht?
want daar staat/stond ook een rode cabrio