![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() nog een fotootje van de inmiddels geschorste sletta, de 1300 was niet echt meer vooruit te branden en gaat dus plaats maken voor een ander blok Last edited by geezer : 08-12-2008 at 19:16. |
|
|||
|
|||
![]() Zaterdag heb ik een andere jetta gekocht omdat het met de witte niet echt wil vlotten.
Het is een 1.5jb maar met een 1600 erin en verder helemaal orgineel enne euhm.. blauw ![]() Heb hem die dag meteen naar de garage gebracht en was maandag zonder een mankement goedgekeurd ![]() ![]() Plannen zijn om wat onderdelen van de witte over te zetten naar deze waaronder de schroefset, momo stuur en in de zomer de bbsen. De BBSen hebben een opknap beurt nodig en worden dezelfde kleur als de auto. meer foto's maak ik zaterdag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() cool ding en 5drs beetje chroom word die nog mooier.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() goeie kleur
|
|||
|
|||
![]() chroom komt er niet op, dat heb ik op die andere al zitten.
Ik moet eerst het zwembad probleem oplossen aan de bestuurderskant ![]() daar kwam ik zaterdag ook achter |
|
||||
|
||||
![]() hey had er ook over gedacht om die te kopen. maar vond het blauwe interieur niks.
wel nette auto voor de rest.
|
|||
|
|||
![]() hier nog wat kiekjes
|