![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Puc heeft weer goed zijn best gedaan zie ik, die glimmen zeg
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele sjieke wielen.Ben zeer benieuwd als deze onder je auto liggen.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb je foto's van je schroefset zoals deze onder de auto zit en kan je wat uploaden van voor en achter?
je velgen mogen er wezen trouwens!
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
|||
|
|||
![]() net ding deze golf,mischien zie ik hem wel eens in wageingen.
|
||||
|
||||
![]() @ toth75 --> Thnx. Waarom dan? Ik heb er wel foto's van maar die staan op me laptop, en die is weg ter reparatie...
@ patrick 86c --> Thnx, was vandaag nog in wageningen, waar rij jij in dan? |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag wielen weer gemonteerd, auto even gewassen en samen met Gerwin een aantal plaatjes gemaakt (tenminste geprobeerd, de helft was mislukt :0 )
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [IMG] http://img4.imageshack.us/img4/1897/afbeelding036.jpg[/IMG] ![]() ![]() Greetz Thomas. |
|
||||
|
||||
![]() Echt hele dikke wielen en hele mooie wagen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ kb2 --> Thnx.
Zitten nu ook orginele R32 matten voor en achter in de auto, tis een kleine update, maar staat netter. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wielen zijn inmiddels weg, is iets anders voor terug...
|
|
||||
|
||||
![]() Is een set 19inch Mercedes GL wielen voor terug gekomen, deze zijn alweer de deur uit....
Rij momenteel op een set orgineel hoogglans verdichte BBS'en: BBS Le mans Hoogglans verdicht 5x100 8,5J ET25 Pirelli 215-35-18: ![]() ![]() Bij intresse mogen ze weg voor een goed bod, maar een kenner weet wat dit waard is |
|
||||
|
||||
![]() Pfff wat glimmen die dingen...
Goed bezig. Bjorn |
|
||||
|
||||
![]() |