![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig gekke Gerrit.
En wat de kleur betreft: Lekker je eigen kop volgen.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag het blokje uit de golf2 gehaald,
netjes maken nieuwe keerringen en pakkingen, en dan kan die erin ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zou kwa kleur gewoon doen wat je zelf mooi vind.
maar ziet er goed uit je heb al heel wat las werk achter de rug. ![]() zal best leuk lopen met 16V blokje er in ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd, doe ik ook ![]() ja laswerk is meest gedaan. nog even paar puntjes en dan kan die gespoten worden. ik heb geen idee hoe dat loopt een 16v in een golf1 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb zelf ooit een '83 16V (KR) gehad loopt goed hoor. Jouw project ziet er super uit, ga zo door
![]()
|
||||
|
||||
![]() Een standaard 16V in een Golf 1 loopt beter dan een 1.1 natuurlijk...maar kan het niet spectaculair noemen...vanaf de 200 pk word het pas feest
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het word een dagelijkse auto, dus dan lijkt mij die 140 ps wel goed ![]() met 200 onder de kap, en ook nog dagelijks mee rijden, dan word het een feest in de portemenee ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Trouwens, net even een paar onderdelen besteld voor het blokje:
Onderblok pakkingsset krukas keerring L + R O ring ontsteking waterpomp db riem + spanner nokkenas keerring L + R wie weet waar ik mijn vliegwiel kan laten afdraaien, en kan laten balanceren ? |
|
||||
|
||||
![]() De golf1 is bijna klaar om naar de spuiter te gaan, die last hem verder af en word daarna gespoten.
van de week nog even 2 orginele spatbordjes opgescharreld. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo je bent erg goed bezig.
![]() is ie af als je 18 bent? Ben zelf ook met een mk1 16v bezig en moet ook nog klaar voordat ik 18 ben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de wielranden achter met plakband bevestigd voor de foto?
je bent goed op weg, top.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
![]() nee de spuiter last hem af...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey bedankt ![]() hoever ben je er al mee dan? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja idd, even kijken of het een beetje past enz ![]() lasser weet er wel raad mee denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kiek kiek, dat begint er al op te lijken Gerrit !!!!
Ik zal je straks even een mooi kleurtje laten zien, dan ben je daar ook eindelijk uit ![]() Tot zo, Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja inderdaad, bedankt haha, nu heb ik een keuze gemaakt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is in feite alleen de motor ombouw die gaat gebeuren. Motor zit er in maar nu alles aansluiten. En er komen Carb's op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() man man man echt geen half werk zeg. Heel mooi laswerk.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Die kleur is toch alang niet meer orgineel ![]() ![]()