![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zolang ze die grens maar ergens in 83 laten dan zijn het meerendeel van de MK1 Golfies belastingvrij, dat vind ik dan wel weer belangrijk
![]() Mijn GTI was dat afgelopen jaar al, dus dat pakken ze me ook niet meer af.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha ja dat was een geintje Dhr. K. Loothommel (kloothommel) aangezien ik niet de echte naam van de behandelaar wou posten.
|
||||
|
||||
![]() op het nieuws van 02:00.... regeling blijft zoals hij is.....
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Had dan ook gezegd dat het een initiatief was van de christenUnie.. Rare proefballonnen van Rouvoet en kornuiten blijken toch vaak niet meer dan een zeepbel te zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig niet, stelletje gristenhonden.
|
|
||||
|
||||
![]() Het gaat door
![]() Auto's die tm 31-12-2011 25 jaar worden vallen nog binnen de huidige regeling, alles daarna niet meer. Zie: http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=10329 |
|
||||
|
||||
![]() snel... 86-ers opkopen....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en 84 ers ![]()
|
||||
|
||||
![]() wel klote dat mijn dieselcaddy dus nooit belastingvrij gaat worden.
|
||||
|
||||
![]() Gatdarre... denk je dat ze er van af gaan zien. Toch nog even snel stiekem invoeren
![]() Erg jammer. Ze zijn vast weer bang geld mis te lopen! |
|
||||
|
||||
![]() van de andere kant, 2011 gaat rekeningrijden toch in???? dan zou WB toch al afgeschafd worden?? (of zullen ze dat stiekum gewoon weer niet doen?)
|
||||
|
||||
![]() Ik kreeg het al een beetje benauwd, met mijn Golf I uit jan. 1984.
Gelukkig is het weer veranderd. |
|
||||
|
||||
![]() aan de andere kant wordt oldtimer rijden minder interessant voor de semi-liefhebbers, de markt krapper en gaan de vraagprijzen weer omlaag naar normale niveau's
betalen doe je toch wel in dit "welvarende" land, is het niet linksom dan is het rechtsom |
|
||||
|
||||
![]() true. Alleen de oudere auto's worden nog interessanter voor de semi-liefhebbers, wat betekent dat je oude wagen nog meer geld waard wordt en andere oldtimers niet te betalen zijn.
Een leuke golf1 diesel zal aardig in prijs stijgen de komende tijd ben ik bang.
|
||||
|
||||
![]() nou, bij diesel tikt het leuk aan..
|
||||
|
||||
![]() Beter dan voor mijn t3
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() net zo makkelijk. verkopen doe je hem toch niet
![]()
|
|||
|
|||
![]() "Door deze wetswijziging wordt de vrijstelling in de motorrijtuigenbelasting voor voertuigen ouder dan 25 jaar per 31 december 2011 bevroren."
Maar als ik het artikel op autoweek.nl goed begrijp, blijven alle golfjes 1 (muv cabrio's >1986) dus gevrijwaard van deze nieuwe regel. Wel klote voor aankomende klassiekers als golfjes 2 GTI G60 of 16V en de Corrado... |