![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig !
Dan had voor de kleur van de cabrio gegaan. Als je daar niet op raakt uit gekeken ! Succes verder.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt. Wat het mooie van die kleur is: Als het donker is, is het super donkerrood. 's Avonds op het tankstation onder de lampen is het Goud Metallic. In de zon zag je een gloed van "fel" oranje naar donkerrood. En dat maakt het bijzonder. Maar we zien het wel, ik ben nog wel even bezig ermee. |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg de blauwe kleur, helemaal prima....
|
||||
|
||||
![]() ik vind dat rood het mooiste. maar de keus is aan jou natuurlijk.
goed bezig verder! succes
|
|||
|
|||
![]() Gisteren even het spatbord in de grondlak gezet, en daarna de velg erop gezet voor te kijken hoe alles komt te zitten.
Nou hoefde de auto geen 2cm op te schroeven. ![]() ![]() ![]() ![]() Daarna de G60 rand erop gezet. Pimp my ride style. ( de tape ) ![]() ![]() En daarna even nog Westmoreland gril en de lamp erin ![]() Daarna maar verder gegaan met de auto. Deze is nu van buiten compleet geschuurd, wel moet nog hier en daar een beetje bijgemaakt worden. Daarna nog even verder gegaan met het kitnaatje. Kit eruit, en de lasdraad erin. ![]() ![]() Ik moet nog alleen de fijne plamuur erop zetten. ![]() ![]() Paasmaandag weer verder, vandaag verplicht naar de familie. Last edited by MKII Vr6 : 02-08-2009 at 13:22. |
|
|||
|
|||
![]() Toenstraks nog even het andere naatje dicht gelast, en glad gemaakt.
Nu heeft ie een lekker glad kontje. ![]() Last edited by MKII Vr6 : 02-08-2009 at 13:23. |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag maar eens alles schoon gemaakt, en nieuwe tectiel aangebracht.
Voor. ![]() Na ![]() Last edited by MKII Vr6 : 02-08-2009 at 13:24. |
|
||||
|
||||
![]() Dit is wederom geen half werk
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb zaterdag een spuitbus gehaald van LE3P en van LC3Y. Even een proefstukje gemaakt van beide en die bekeken in de zon welke het mooiste effect geeft. Maar welke van de 2 blijft natuurlijk een verassing. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gisteren weer een paar onderdelen binnen gekregen.
- Achterstuk - Punt rechtsachter - Keienvanger. Vandaag begonnen met het achterstuk. Stuk eruit gehaald, en de hoekjes moesten nog. ![]() Inzetstuk maken, en laten aansluiten 3 uur bezig geweest. Past wel perfect. Daarna het stuk inlassen. ![]() Voor: ![]() Na: ![]() Nu nog de hoekjes doen, en dan is de achterkant zover. Last edited by MKII Vr6 : 02-08-2009 at 13:27. |
|
|||
|
|||
![]() Gisteren de nieuwe hoek gekregen.
![]() Gisteren begonnen aan de hoek rechtsachter. Het paneel heb ik nu passend na 3 uur. De hoek eruit geslepen, en wat kom je tegen. ![]() Nou dan slijpen we dat er maar ook uit ![]() Even een nieuw paneeltje gemaakt, en erin gezet incl. tectiel. ![]() Daarna de wielkastrand aan de binnenkant eruit geslepen en nagemaakt. Erin gelast en tectiel. Alles goed gelukt incl. de ronding. ![]() ![]() Morgen het paneel erin zetten, en de kitrand er weer in. Dan nog de linkerkant, en dan is de achterkant klaar. Last edited by MKII Vr6 : 02-08-2009 at 13:32. |
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor...
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit!
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb mij weer eens lekker los laten gaan op ebay.de
ik heb een kabelboom incl. schakelaar gekocht voor mijn elektrische spiegels. Een setje elektrische ramen voor 35 euro nieuw. En 2 deuren zonder klinken voor 60 euro Alleen mijn rechter deur is slecht, maar ja dit is ook wel leuk. De kleur vind ik ook wel interessant eigenlijk wel apart. Last edited by MKII Vr6 : 21-04-2009 at 23:06. |
|
||||
|
||||
![]() Jij zit ook niet stil
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je moet toch wat doen om de tijd om te krijgen of niet. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je kan ook nog alleen de bestuurders deur net klink houden.. staat ook netjes..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daar was ik ook al aan het denken. Een vriend van mij heeft ook alleen de bestuurders klink. Je weet al waar ik inderdaad naar toe wil. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi, mooi.... Ik zou toch voor de klinken gaan (op beide portieren)
|
||||
|
||||
![]() De vaart zit er goed in hier
![]()