![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee airride is geen optie. Is toch behoorlijk prijzig en als ik dat al aanschaf is het altijd nog voor de V8.
Dus setje veren is de oplossing, het moet ook niet te extreem worden allemaal. Chippen gaat binnenkort geregeld worden, dat doen we gewoon ZELF ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
setje veren lijkt mij ook genoeg 3 cm zakken is zat hou je ook nog een beetje comfort, Chippen wou ik je ook al aanbieden ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() de interieur mag er inderdaad wezen
![]()
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) Last edited by Tjaap : 01-02-2009 at 00:33. |
|
||||
|
||||
![]() Stijn, hoe staat het met de Passat?
|
|
||||
|
||||
![]() mooie daily!
misschien een stomme vraag maar welke banden maar ligt er op de audi velgen? ik zou onder men daily ook een setje audi velgen steken maar ben nog niet zeker welke banden maat, hij gaat namelijk niet verlaagd worden, en zoals jou passat nu staat vind ik het wel mooi voor een daily ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed, de Pissat is flink km's aan het draaien (inmiddels in gechipte toestand
![]() De banden zijn nogal extreem (omdat ze onder een S4 o.i.d. uitkomen): 245-35-18
|
||||
|
||||
![]() Oeh:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 245/40R18 heb ik er bij je opgelegd, maar misschien een keer te heet gewassen!?
|
|
||||
|
||||
![]() dat was voor de 4wiel burnout
![]() |
|
||||
|
||||
![]() /40 dan, 't was maar uit mn hoofd Mr Aarts
![]()
|
|||
|
|||
![]() kost dat zoeen stijnchippie?
en idd wij willen foto's zien
|
||||
|
||||
![]() maakt niet uit, maar anders zou desnelders misschien de verkeerde banden kopen.
4-wiel burnout lijkt me een beetje sterk, heb ne nl hééél veel vermogen voor nodig. Misschien dat het mij in de toekomst gaat lukken!! |
|
||||
|
||||
![]() als je dan toch serieus bent, is eerder veel koppel nodig dan veel vermogen
![]() Tamtam was allang op gang gekomen.. ah, staat ook al in je sig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo'n chipwerk kost een paar tientjes voor een KWP2000 clone, een paar weken hoofdpijn van het graven op internet en een beetje lef....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedankt! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd een hoop lef..... ![]() Dus eigenlijk ben je niet bang.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Neuh, niet echt...sta ik wel vaker bekend om
![]() (ging ook een keer mis, met hangende pootjes iemand de software moeten laten terug zetten) Inmiddels lukt het goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de 96-GR-DD gespot, ook een 3bg sedan
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Meen je niet? Lachen
![]()