![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha heb ik dus toch nog iets teweeg gebracht met dit bouwpakketje!
grtzzz
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Golf MK1 Cabrio 1.6 1989 vanaf 1999 in m'n bezit Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum |
|
||||
|
||||
![]() Geen dank hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup, Schuiten zit inderdaad ongeveer tegenover Den Toom, vlak naast een Surinaams eettentje meen ik. Die kerel gaat regelmatig naar beurzen etc., dus als je naar een speciaal merk/uitgave op zoek bent wil hij nog wel kijken oftie 'm voor je tegenkomt. Minichamps stuurt het overal naartoe (zie de link "Shop" onderaan hun pagina), alleen kom ik er net achter dat ze 'm nu niet op kunnen sturen omdat deze niet voorradig is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://shop.schabak.de/auto_execute...asp?RD=87347049
Kwali zuigt, maar 't is wat... Ook bij Schuiten te koop overigens |
|
||||
|
||||
![]() Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om bij Schuiten voor een Schabak-golf2 25 eutjes neer te leggen. Het ziet er niet mooi uit hoor. Ben daarna naar Eudokiaplein gegaan waar ze nog 1 Revellkitje hadden. Ik heb toch nog spuitpussen van mijn auto. Dan leg ik daar liever 9,99 euro voor neer (schaal 1:24) [ja Tjaap, je leest het goed 9,99 en niet 12,99]. Het enige verschil is dan dat ik dikke bumpers heb en die Revell dunne.
Bedankt allemaal! als tie ooit inelkaar zit en gespoten is zal ik een fotootje maken ok. |