![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond de deur in de primer gespoten, en die ligt er nu dus zo bij:
Nog niet geschuurd, vandaag niet aan toegekomen. Vanavond was ik vrij laat thuis, toen kon ik nog net m'n spatbord even in de tectyl zetten aan de binnenkant, en de onderkantjes voorzien van steenslagbeschermer. Toen was het bijna donker ![]() Bij deze nog de beloofde foto van m'n stuur: Nog even eentje vanuit het dakraam:
|
|||
|
|||
![]() gaat er goed uitzien
|
||||
|
||||
![]() De spullen vanavond even bij de spuiter gebracht. Met een beetje geluk kunnen we dit weekend al monteren
![]()
|
||||
|
||||
![]() Deur zit er weer in, en spatbord er weer op, ik ben zo blij als een kind
![]() ![]() De deur, van dit: naar dit: naar dit: Niet meer te zien dat het een nieuwe type was, sorry voor de beroerde foto! Bumper er weer voor, nieuwe grille + nieuw logo erin en nieuwe knippers. Nieuw spatbord. Totaalplaatje zoals hij er vandaag bij stond in ryptsjerk: ![]() Hij is dus nog niet helemaal af, mist her en der nog wel wat, en moet het een en ander nog wat beter misschien, maar hoop hem dus volgende week weer helemaal goed te hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat spuiten is mooi geworden man!
![]()
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit marco maar dat wist je al
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Mooi man
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bij deze nog eens foto's van nu hij van buiten af is. Alles is weer gemonteerd, vorige week zaterdag alles nog afgemaakt voor de VAG-meeting in burgum. Nu staat ie er dus zo bij:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Stoer bakkie zo! En mooie foto`s
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt heel goed uit!
Ik heb alleen even gemist waarom je in vredesnaam een nieuw type deur hebt gebruikt om d'r een oud type van te maken. Oud type deuren zijn d'r genoeg toch?
|
||||
|
||||
![]() erg strakke 87er !!!!!! mooi man !
|
||||
|
||||
![]() Ik kon geen oude type 5-deurs voordeur vinden, die hard was. Dit is blijkbaar zeldzaam, want als ik al iets knaps tegenkwam was het 3 deurs. En omdat ik graag de auto af wilde maken en wel een bruikbare nieuwe type 5deurs (eigenlijk jetta 4-deurs) deur kon vinden, heb ik deze maar meegenomen. Het was iets meer werk, maar wel weer een leuk en leerzaam projectje
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() idd ziet er netjes uit zo!!
Vooral met die wielen, die staan er echt super bij!! ![]() mmmm. gauw zoeken naar een 2!! Begint toch wel te kriebelen nu! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi in de lak!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doe een bod ![]() @de rest: bedankt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het is een mooi bakkie geworden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sinds vrijdag nieuwe apk, zonder op en aanmerkingen. Alleen een nieuw ruitensproeiermotortje gemonteerd, nieuwe wissers, kentekenverlichting. Maar dat had ik al van te voren geregeld, dus verder was er niks. Verder nog complimenten van de keurmeester
![]()
|
||||
|
||||
![]() En na 3 maanden de laatste update voor deze auto in mijn bezit, hij is verkocht en de vervanger komt hopelijk in de loop van volgende week binnen. Sommige hier zullen hem al wel doorhebben, maar daar zal dan tzt wel een nieuw topic over komen! Ik hoop dat de volgende eigenaar er heel veel plezier mee gaat beleven
![]()
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 10-10-2009 at 12:19. |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd pikko, laat dat andere hok nu maar komen. De volgende eigenaar van de GL heeft er in iedergeval een zeer mooie auto aan gekocht wat mij betreft!