![]() |
|
|||
|
|||
![]() super hoe je het aanpakt
dit blijf ik volgen gr. Erik
|
|||
|
|||
![]() Hey allemaal nu dat ik bezig ben met mijn witte gti verwaarloos ik deze een beetje
![]() Maar deze moet echt 100% zijn dus hier staat geen deadline op ![]() Ok eerst wat beginnen zoeken naar nieuw plaatwerk, ![]() Motorkapje zonder lijn vooraan. ![]() Kofferklep zonder ruitenwissergat. ![]() Deur + kofferklep. ![]() ![]() Ander hoekjes de mijn waren nogal krokant ![]() Vloerplaten compleet heb ik ook, en andere kant de deur ook, reservewielbak, voorpanneel... |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lekker aan het hamsteren
![]() mooi spul
|
||||
|
||||
![]() waar heb je de plaat weg,.tussen de achterlichten?
grt
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vanwaar ik ze heb of waar je ze hangt of? ik snap de vraag niet echt goed ![]() grtz hopper |
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig! Ben wel benieuwd hoe het wordt!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Waar hebde dees gehaald in goed vlaams... |
|
|||
|
|||
![]() oke, jij bent wel heel serieus aan het inslaan geslagen!
|
|
||||
|
||||
![]() plaat voor tussen de achterlichten is van een cabrio....
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
we krijgen dat wel passend haha |
|
|||
|
|||
![]() ok plannen zijn beetje veranderd in plaats van 1800 16v turbo komt er een 2.0 16v abf op webers in
![]() blokje is reeds klaar deze dient alleen nog beter afgewerkt te worden ( wat schilderen en coaten en geelverzinken enzo ) ![]() ![]() ![]() ![]() § 84mm Wössner § 159mm stalen drijfstangen + ARP bouten § Lagers – OEM – KS § Oliepomp HD 16V § Pakking - Commetic § Alu carter – VWM § Drijfwerk – OEM +228mm + 440 NM Sachs Koppeling § Kop – STD – OEM § Nokkenassen – Piper Fast Road – 272 ° - voor straatgebruik. § Vliegwiel specifiek voor straatgebruik § Inlaat – Dbilas 45mm § Weber – 45mm – nieuw opgebouwd met aangepaste lageras- nieuw model § Alternator revisie § Startmotor – verzwaarde versie 1.7 kW – ipv 1.1 kW § Aangepast toerental waterpomp – riemschijf § Aangepaste TDI trillingsdemper naar 16V ![]() § Ontsteking en bekabeling op maat § Warmtewisselaar nieuw ![]() ook paar setjes nieuw rubbers gekocht ![]() ![]() remmen voor achteraan ![]() remmen vooraan ![]() Aangezien dat alles nieuw is ook nieuw onderhoudsboekje ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die motor heeft al gedraaid op de motortestbank ?
zo ja , waarom dan een foto zonder geluid ;-) |
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor ,ik rij precies met de zelfde klauwen rond zo wel voor als achter.
Postlampjes ook origineel Hella ?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja hoor oem hella en met welke rembekrachtiger werk je? |