![]() |
|
||||
|
||||
![]() of beter, ga naar mobile.de, selecteer corrado en dan sorteren op km stand. Kom je meerder tegen onder de 75.000km
|
||||
|
||||
![]() mooi dat ziet er netjes uit zo!
complimenten!
|
|||
|
|||
![]() prachtige corrado!
|
|
||||
|
||||
![]() super wielen! idd nog een (flink
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() hallo
mooi auto velgen ben ik niet kapot van maar dat is niet mij smaak en even wat lage (schroefset is denk ik het makelijkste) kan je hem zelf helemaal schroefen zo als jij wil en verder is de auto al af ziet er echt goed uit mvg richard |
|
||||
|
||||
![]() Zeer netjes deze auto. Mooi interrieur en brandschoon. En de motorruimte mooi gepoetst.
Velgen ben ik ook niet heel kappot van maar staat onder de groene corrado toch mooi. Houden zo. Succes. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Pak de Orginele folders er maar bij,corrado's zijn ook orgineel op deze velgen gelevert...heb folders bij folders en je kon gewoon velgen kiezen,en deze zaten er ook bij..zijn de orginele wielen voor deze auto... Zelf persoonlijk vind ik het jammer dat je de auto hebt veranderd...Ik had er Persoonlijk niks aan gedaan...Had hem dus echt in de Orginele staat gelaten..Dat houd zijn waarde !!!!! Ik heb een Orginele Nederlander gehad die ik helaas moest verkopen,die had ik wel verlaagd(ook nie gemoeten eigenlijk) ![]() Last edited by R.C.G60 : 17-06-2009 at 17:39. |
|
|||
|
|||
![]() Super nette corrado.
![]() Nu nog een stukje zakken. ![]() Waar komen die matten weg? Mag ook via pb |
|
|||
|
|||
![]() Hoe zo rare reactie??? Wou alleen maar even zeggen dat ik hem orgineel mooier zou vinden met die kilometerstand,dan wat ie nu is...Tuurlijk ieder zijn eigen ding,moet je zeker altijd doen..Ik luister ook nie na anderen...Maar las al dat je alles nog bewaard had..Neemt nie weg dat je een Mega Mooie corrado hebt en Uniek..wees er zuinig op....
|
|
||||
|
||||
![]() Wat een mooi ding! Interieur ziet er zo super uit, meestal vind ik een stoffen interieur in een Corrado niet mooi maar bij deze ziet het er super uit!
![]()
|
|||
|
|||
![]() super mooie corrado! wees er maar zuinig op.
|
|
|||
|
|||
![]() Auto is verkocht naar ice killer.
Last edited by Vw-Power : 15-07-2009 at 10:43. |
|
|||
|
|||
![]() Weer 2 schuurvondsten