![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben blij dat die in zo`n goeie staat is
dat scheelt weer een hoop werk en tijd en geld ideaal toch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben ik heel erg blij mee ja had eigenlijk niet durven hopen dat ie zo hard zou zijn....
|
|||
|
|||
![]() ik zou het wel doen een jetta front. Gaat wel passen en heb het nog nooit gezien op een cabrio. Wel een jetta mk1 front dan uiteraard. Golf front past toch ook netjes op op een jetta. Waarom andersom dan niet.
ik zeg doen. Al is het alleen maar om te kijke of het staat:P. En het is lekker uniek |
|
||||
|
||||
![]() ![]() komt wel wat meer bij kijken dan alleen lampjes en schermen overzetten trouwens |
|
||||
|
||||
![]() nou ik maak het gewoon origineel...jetta1 front ben ik al helemaal niet kapot van.....
|
||||
|
||||
![]() idd, ziet er niet uit.
|
||||
|
||||
![]() Mooie cabrio en hij ziet er nog goed uit
![]() ![]() Zoek je nog een nette orginele grille voor een cabrio met dubbele koplampen? zo ja die heb ik nog wel voor je pb me maar even als je er belang bij hebt. Groeten wim
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zitten nette bij, maar ook erg veel rommel.Da's dan wel meestal door schade (slecht herstel). Heb voor de mijne destijds ook wel even moeten zoeken. Maar een cabby is zeker harder als een Golf 3.....
|
||||
|
||||
![]() deze heeft ook schade gehad hoor RV-scherm is ooit bijgespoten.....zitten namelijk wat zakkers onderaan
![]()
|
|||
|
|||
![]() leuk projectje, succes!
Quote:
als je in de cabrio zit die je het toch niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar dit project man, zie dat je van Urk komt?
Ik heb daar ook nog gewoont man. Succes ermee, en show us some pics! |
|
||||
|
||||
![]() net ding
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() thanks for the comments,jongens...gaat helemaal goed komen
![]()
|
||||
|
||||
![]() afgekeurd....kentekenverlichting werkt niet en de alarmlichtschakelaar is kapot,knipperlichten branden heel zwak en knipperen niet....heb um al nieuw besteld samen met een blindplaatje wat eronder zit die miste.
|
||||
|
||||
![]() ow valt reuze mee jah
![]() |
|
|||
|
|||
![]() bij nader inzien zou ik toch geen jetta front monteren:P. Dan zou ik gewoon met enkele koplampen doen.
mja verder ziet ie er wel gelikt uit he...d8 ik zo |
|
||||
|
||||
![]() ja hij is technisch echt super en van buiten is ie ook niet verkeerd...alleen jammer dat het interieur zo vakkundig om zeep is geholpen,maar omdat de rest zo mee valt laat ik dat netjes in het leer zetten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je gepm't maar geen reactie?? heb er wel belang bij,pm me je prijs ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag op de sloop een middenconsole gescoord met een bakje voor de pook en daarboven een 3-meterhouder sluit perfect aan bij de kniebalk of HTF dat ding onder het dashboard mag heten....de houder waar officieel 3 meters in kunnen ga ik uitzagen en daar plaats ik m'n radio zodat m'n moderne headunit niet teveel in het oog zit,in het ori. radiogat komt een opbergvakje.ook heb ik een 16,5 cm JBL composet besteld die in m'n deurpaneel gaat komen voor een beetje fatsoenlijk geluid.
volgende week woensdag heb ik vrij ga ik alle kleine plekjes aan de buitenkant bijwerken,even alle lijsten en de bumpers eraf om te kijken wat erachter huist...
|
||||
|
||||
![]() ![]() even de middenconsole eringezet,moest 2 gaatjes boren aan de boven kant... nou moet ie er weer uit zodat ik de radio erin kan plaatsen. ook even een mk3 pookknop eropgedraaid aangezien er zo'n ijzeren tjappie ding los boven op lag(enigszins vastgehouden door een half rolletje isolatie-tape ![]()
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 15-06-2009 at 11:56. |