![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hehe toeval ![]() merci ![]() mvg |
|
|||
|
|||
![]() nog eens precies lang geleden
![]() heb vorig jaar na MIVW met de bora een accident gemaakt met het terug rijden met de bora, en toen heb ik besloten om hem terug op te lappen ![]() een paar weken nadien ... ![]() en dan andere velgen gekocht ![]() en in april ongeveer heb ik de bora ook eens gespoten plus de velgen ![]() en zo staat de bora nu ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en de golf is ondertussen ook al wat veranderd...
ik had de kbs velgen verkocht en was er verbreed staal gekomen ![]() ![]() en toen een intressant ruilvoorstel gekregen, de staal verbreed geruild tegen porsche cooky cutters ![]() ![]() toen dacht ik, ik wil een andere voorkant ![]() ![]() plus dan ook een ander stuurtje gevonden ![]() en dan de porsche velgen verkocht en nu weer volledig veranderd zoals hij nu staat ![]() ![]() ![]() mvg |
|
|||
|
|||
![]() Heej donmario
Toevallig had ik nog op parkstad 2012 een foto gemaakt van een soortgelijke MK2 ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wel netjes zo :p
thankz ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu alleen nog een setje nieuwe bumpers met een rood biesje, en niets meer aan doen
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hehe ja wou ik eerst ook maar het zal zo blijven momenteel ![]() de bumpers ga ik eens opnieuw lakken of nog eens een aantal producten uitoefenen of met chrome rand zoals bij die nederlander ![]() mvg |