![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies, het gaat erom hoe je mensen behandeld, en aangezien op internet alles op woorden uitkomt, hoe je jezelf uit en neerzet.
|
|||
|
|||
![]() Dat is een goede Tjaap
![]() Vooral de laatste 6 woorden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
allemaal geen redenen om respect te verdienen... respect kun je op andere manieren verdienen.. hoef je niet eens een auto voor te hebben.. en niet door continue te happen en de " ja maar alberto dit... sjaak dat.. kees zus.. sander zo.." ja maar=nee
|
||||
|
||||
![]() Lees is, respect verdien je niet.. respect heb je. Je moet iedereen respecteren klaar. Dat je hier (meer) respect krijgt door een r32 in je auto te gooien of je zuurverdiende project verkoopt voor 1200 euro doet me niks, dan maar wat minder.. of desnoods geen respect. Ik vind het slechts een rare manier om met je mede-hobbyisten om te gaan, maar ieder zo z'n ding zullen we maar zeggen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lees eens..... respect verdien je wel degelijk. Namelijk door je medemens te respecteren. Zolang je dat niet doet kan je het natuurlijk ook niet terug verwachten. Er zitten hier heel veel meer jongetjes van 20 met 1.3-jes die met een laag budget een leuke auto proberen neer te zetten die ik nog nooit gehoord heb over het feit dat ze geen respect zouden krijgen omdat ze geen R32 geld hebben.
|
|||
|
|||
![]() Misha toch (ja, sneu mannetje heb ik weggehaald, dat hoeft op zich ook allemaal niet, het gaat mij meer om het inhoudelijke aspect)
Zelfs de grootste mafkees die hier op het forum met een of andere roestige ***polo zou komen wordt gerespecteerd, maar krijgt wel kritiek dat zijn polo roestig is... En het is net hoe die maf daarmee omgaat! Hoe jij dat doet = not done. Ooit, leer je het nog, maar ik vraag me echt af wanneer! p.s. alle zogenaamde misha-haters, zullen we ff pb'en over onze volgende actie om hem af te zeiken? |
|
|||
|
|||
![]() Hoe moet het dan als men zichzelf het beste vind en steeds weer bewijst (of zegt) dat men het wel kan????
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik respecteer iedereen op dit forum .. in tegenstelling tot ![]()
|
||||
|
||||
![]() Melly,wil je beetje aan je taalgebruik denken?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() omdat te weerleggen hoef ik toch niet te gaan quoten uit oudere threads hoop ik?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dan te bedenken dat hij regelmatig probs heeft mijn mijn taalgebruik.. ik wilde er nog niks over zeggen maar goed. Je quote maar wat je wil tjaap, ik zeg je nu dat ik iedereen respecteer.. is dat niet voldoende voor je? Dat je 't ooit eens niet eens bent, of wel eens uit je slof schiet, wat niet ondenkbaar is als je constant onder vuur ligt, wil dat niet meteen zeggen dat ik iemand niet respecteer.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoor ik mijn naam?? ![]() ![]() ![]() @Misha, steeds als je een beetje respect gesprokkeld hebt zaag je je poten onder de kast vandaan. Tenminste, je zit er wel erg makkelijk weer bovenop. Iemand respecteren is iets anders dan gerespecteerd worden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat is hij aan het doen? ik zie zijn handen niet, maar hij schudt wel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik twijfelde er eerst ook over, maar rukkers en jankers genoeg, dus who cares.
![]() Wat die prijzen betreft, ik denk dat ik mijn mening ooit al eens gegeven heb hierover, dus ik hou me verder er buiten.
|
||||
|
||||
![]() Hoest met je respect Misha...???
![]()
|
||||
|
||||
![]() kuch..
|
||||
|
||||
![]() Fok respect, ik bouw m'n auto's toch voor mezelf.. als jullie mijn auto's of mijn persoontje niet respecteren dan zegt dat meer over jullie als over mij
![]()
|
|||
|
|||
![]() Knip dan alles maar weg, mijn reacties mogen ook weg, punt is gemaakt (maar niet aangekomen) en wat maakt het uit he...
|
|
||||
|
||||
![]() dan over mij