![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je had die parkeersensor ook lekker kunnen laten zitten natuurlijk, maar ik ben eenmaal iemand die trekhaken monteert op auto's waar ze niet op zitten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er al goed uit zo.. ben benieuwd met die bbs velgjes eronder gaat goed matchen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Maar goed wat betreft de wielen, banden komen van de week binnen als het goed is. Dus probeer ze zo snel op de wielen te kneupen! ![]()
|
|||
|
|||
![]() He Salih nette wagen man
![]() Die gaat ook weer dik worden zoals alle voorgangers ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat is er precies roestig aan deze klep? Ik heb op de sloop in Groningen een witte vento zien staan, die had een paar kleine krasplekjes ter hoogte van het achterlicht, maar de binnenkant was hard.
Als ik de foto's zo zie zag de klep er op de sloop niet netter uit, maar was wel hard.
|
|||
|
|||
![]() @ Tim Thnx man!
![]() ![]() @ martiepartie Deze heeft alleen wat roest rondom de kentekenverlichting helaas, heb vorige week de tussenplaat er af gehad en naar mijn mening was het nog niet door! Maar ben eigenlijk met mijn stomme kop vergeten te kijken! Mocht ik namelijk niks kunnen vinden schuur ik deze helemaal op als het lukt en dan gewoon opnieuw overblazen! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie Vento, wielen zijn leuk maar eigenlijk moet er een dikker setje onder
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette vento hoor!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx man!! ![]() Quote:
nee joh!! Hij moet plat blijven zonder er aan te rollen, en met brede wielen kan hij niet helemaal plat he!! (Nou ja op drastische maatregelen na wel natuurlijk!) ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nou de banden zijn ook binnen uiteraard de Nanpangs in de maat 185/35 17 !!
![]() Gekocht via Jelmer bij deze nog bedankt voor de supersnelle levering! 15mm Eibach spoorverbreders zijn ook al gekocht, dus de banden er om heen kneupen en d'r onder met die Mini's! ![]()
|
||||
|
||||
![]() leuke vento Salih weer eens wat anders.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx P.A. had ook nooit verwacht zoiets te kopen! ![]() Maar goed tis idd wat anders dan een Golf! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb even mijn zwager lief aangekeken
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar de nieuwe set-up..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik kijk weer is niet verder dan m'n neus..... Dacht dat je op die Seat wielen bleef rijden ![]() Mini's zijn supervet!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() BIj deze vandaag maar een nieuw stuur besteld! Gaat om een Raid 30 cm! 8)
Voor de rest doe ik er echt niks meer aan! (denk ik!! ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() He he, de wielen zitten eronder mensen!
En ik moet zeggen: I'M LOVING IT!!!!! ![]() Heb de Vento nog niet gewassen, anders kon ik geen foto's schieten! ![]() De foto's uiteraard: ![]() ![]() ![]() En en en.....! ![]()
|
||||
|
||||
![]() niks aan.
Nee, ze staan er echt goed onder zker mooi. Is ook wel wat voor onder mijn witte gti ![]() TOP! |
|
||||
|
||||
![]() Zit die spacer er al tussen??
Anders mag die wel een maatje dikker denk ik.. ziet er verder goed uit, hoop dat de kleur een beetje matched met een schone auto!