![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
relax J-J, volgens mij doelde Neill niet op jouw reactie ![]()
|
||||
|
||||
![]()
www.doppie.eu Last edited by Don : 10-03-2010 at 20:01. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik relax wel hoor..; ![]() al bracht jouw project mij gister wel aan het zweten... ![]() Die bruine ding waarvan ik niet kan zien wat t is, of is t een hebmüller? Op RDW staat namelijk bouwjaar '72, ik dacht dat een hebmüller veel ouder is..? Gr.
|
||||
|
||||
![]() Dat is gewoon een speedster ! Niks speciaals aan, alhoewel ik persoonlijk dat een dikke radikale ride vind maar dat is smaak en het goede verhaal wat erachter zit.
Zo zijn bijvoorbeeld de treeplanken afkomstig uit een nonnenklooster ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
okee, zal wel.. weet niet zoveel van kevers af enzo, ik vind hem wel erg dik! alleen 't dakrek is niet zo mijn smaak, maar anders kan die fiets niet mee:P dan nog over die fiets, is die zelfgemaakt of gekocht? ik heb namelijk vorig jaar zelf zo'n fiets in elkaar gelast, maar die is stuk gegaan en heb hem toen weggeflikkert. ben van plan deze zomervakantie er weer een te gaan bouwen. heb je er misschien meer foto's van? gr.
|
||||
|
||||
![]() Deze is zelfgemaakt.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Helllyeahhhhhhhhhh 8) ![]()
|
||||
|
||||
![]() tubben en verder zakken dat ding!!!
Zo rijd heel nederland al!!! Michael
|
||||
|
||||
![]() Ziet er al goed uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() zeker.. even een mooi lakje erop en hij is af..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je wel in de gaten dat er al mensen zijn die het over een 'doppielooker' hebben bij het zien van een 'gemaakte' rat???
![]() ![]() Jens |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik dacht altijd dat die samba's EXTREEEM zeldzaam waren en je er echt tienduizenden euro's voor moest neertellen.
Voor de rest kan dit wel vet worden.... ik zag er ook eentje in de gumball met een porscheblok en die reed 180 ofzo ? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb je niet meer foto's van de airride as en waar hij vandaan komt ???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die as komt bij Dubsupplies in Bergen op Zoom vandaan, da's die gast die hier als RobG60 zit, en bijna nooit iets kan posten zonder de vermelding dat hij de zojuist besproken onderdelen koop heeft. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt heb je met winkels die volkswagen onderdelen verkopen en verder heb ik idd weinig te melden ![]() oja het is Dub-supplies en Rob g60 als we dan toch gaan mierenneuken over een ander die je niet kent @mike as komt van volksprojects en de balgen van mij Erwin maakt deze assen nieuw.
Ovaal kever 54 kever cabrio 1970 T3 Last edited by Rob g60 : 07-04-2010 at 15:49. |
|
||||
|
||||
![]() Eind april vertrekt dit bakske naar Volksprojects die dit bakske eens echt tot op de grond gaat knallen.
Erwin, knallen dude........ en thanksss in advance
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat is daar mis mee? hij wil zijn spullen aan de man brengen, en dus maakt hij hier reclame voor.. logisch toch? Niet zo negatief erover doen zou ik zeggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette bus!