![]() |
|
||||
|
||||
![]() Woensdagochtend stond de buurvrouw aan de met een schadeformulier,
ze had tegen m'n auto aangezeten bij het achteruitrijden :roll: Bij het insturen loopt het originele wiel nu tegen het scherm aan. Dus de zomerwielen al helemaal. Die moeten dus nog weer ff wachten totdat de schade gerepareerd is ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat een stomme k*t zeg! Klote man!
Ik zou voor tijdelijk ff de blauwe kras eraf poetsen, dat gaat wel lukken zo te zien..
|
||||
|
||||
![]() mooi beroerd idd.....
|
||||
|
||||
![]() hee is deze op gas? dan ken ik de auto wel
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen heb je, schermpje even fixen en dan de wielen er onder. Gaat super uitzien!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja lukt ook wel denk ik.. maar laat 't even zo totdat de schade is getaxeerd. Quote:
Nee, helaas niet... dan werden de kilometers iets goedkoper ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo.. afgelopen week waren de spacers binnen gekomen.
Ook had ik een schermuitrolapparaat besteld om mijn eigen wielkassen uit te rollen. Die was ook eindelijk binnen gekomen. Vandaag dus de randjes omgerold van alle 4 de wielkassen. Was een hele klus maar ik heb een voldaan gevoel. Er is nu echt veel ruimte in de wielkassen gekomen dus ik denk volgende week nog iets naar beneden draaien. Foto's volgen zo snel mogelijk. Grtz.
|
||||
|
||||
![]() Nice, is het gelukt zonder dat de lak gebroken is?
|
||||
|
||||
![]() Ben ook wel benieuwd naar het resultaat.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zaten wat roestblaasjes op de rand en daar is de lak wel gescheurd maar voor de rest is 't gewoon goed gelukt. Foto's zijn niet echt super.. ![]() ![]() ![]() ![]() Grtz.
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er mooi uit!
Puike bak Edwin. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat netjes zeg met die TH hoepels....
|
||||
|
||||
![]() Gaaf zeg
![]()
|
||||
|
||||
![]() staat idd echt super, en vind het model auto ook gwoon echt gaaf!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt.. de meningen over de combo zijn nogal verdeeld.
Ik vind 't iig geslaagd. Wel wil ik proberen de auto nog wat lager te krijgen en wat details te veranderen.
|
||||
|
||||
![]() Thanx.. ik denk dat die crappy gsm pics ook een beetje een vertekend beeld geven.. Ziet er niet echt wow uit.
Vandaag m'n uitlaat ontvangen. Kon 2e hands niks vinden, dus dan maar nieuw. Ik stoor me namelijk al vanaf 't begin aan de dubbele pijp die er onder zit. Samen met een s-rohr eindstuk zal 't wat beter ogen hoop ik. ![]() ![]()
Daily Passat vr6 Last edited by Edwin : 18-05-2010 at 23:37. |
|
||||
|
||||
![]() Hoorde vorige week van Roeland dat hij aan de wielen bezig was en dat je toch wat met die auto ging doen, super hoor!
![]() Ziet er nu al goed uit! Op de foto's lijkt het scherm linksvoor iets kleurafwijking te hebben ( valt in het echt niet zo op eigenlijk.. ) , met een goede spuiter is dat 'probleem' misschien gelijk te verhelpen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja klopt, auto is netjes maar idd niet perfect. Woensdag wordt de schade eindelijk getaxeerd. Eens kijken wat er extra gedaan kan worden met eventueel wat geld bijleggen. Op de foto slecht te zien, maar er zit nu een afdekglaasje over het gat van de wisser. ![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes !
|
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen weekend een nieuwe originele einddemper geplaatst. Helaas geen tijd meer om het eindstuk er aan te zetten.
Het ziet er nu ook netjes uit, alleen vind ik dat een vr6 een zichtbare eindpijp moet hebben. ![]()