![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wederom sorry.. wij komen en gaan in trainingspak, douchen doen we allemaal thuis, vies he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gatver, smeerpijpen. Waar is de dag dat er nog gespiekt kon worden in de vrouwen douche???
|
|
||||
|
||||
![]() dat kan nog steeds alleen moet je in no-time dat hele dorp af gaan fietsen om ze een voor een te bekijken
![]()
|
||||
|
||||
![]() On topic!
|
||||
|
||||
![]() Mijn andere hobby
![]()
|
||||
|
||||
![]() pic werkt niet, Stijn..
Maar ik heb deze nog ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Cool Modelbouw ,,, Welke schaal ? :P |
|
||||
|
||||
![]() Denk en maar er maar wat van.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Waar is de spaghettisliert?
|
||||
|
||||
![]() Er tussen in........??
|
||||
|
||||
![]() Stijn, smokkel je mij nog een keer mee? :stampen:
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jij ook al?? 8) ik heb bij mekaar zo'n 8 jaar gereden, daarna was het niet leuk meer ( k*tmanege ook) nu doe ik alleen wel es een bosrit als ik in Limburg op vakantie ben :twisted: |
|
|||
|
|||
![]() mijn vrienden (klein deel van de groep dan):
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADiAuETN6JLA5y*Fg0k3R8ZQvMBCGQErRcXIbAIRVWFq!bWF jQM3gnHo0JQ24a4SKCuQrDVj74CAdQxXnjE34RraEou3SxsWgY 2eVZyY9E/belgie%203.jpg?dc=4675455691859104755[/img] tijdens eindexamen vakantie vorig jaar in Belgie....leuk als je nix te doen hebt: drinken+kampvuur+gitaarspelen op het strand (en in Belgie zeuren ze niet over vuur 8) ) ![]() Scooter :twisted: [img]http://groups.msn.com/_Secure/0bADcAqUf9yCK2uWlLfSD84NUto0!sHkPtKAPIFfcTnlw8iVwM tQw42Cbr7IJU9geST9ix0DwSJLPWuLozo8PMIK6H4iuFbXdXnH ULxJR4!15jduDWGelgJdNJ*5AeK4vI2*sjRylkaCJlV9ysVF80 6TqxEhX*JY2/palmbomen%20en%20de%20Playa.jpg?dc=467545569293863 2059[/img] voor meer check: http://www.cu2.nl/groovymissvw |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee? ik heb het een keertje goed aan m'n kloten gehad met 'vureke stook' te doen in de duinen, had me een vermogen kunnen kosten :?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En Stijnus? Beetje tevreden over de lak op die dingen? 8) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
neej geen last van 8) wij deden het gewoon midden op het strand (de Haan) niemand die er last van had hoor....wel schrikken toen er in ene midden in de nacht een strandjutter onze kant op liep zonder wat te zeggen :heks: |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb al verschillende keren op een mooie pinksterdag met een groepje vuur gestookt op het strand van Vlissingen. Met toestemming van de brandweer, dat wel anders krijg je gemieter. Mooi man. Die pellets gaven vlammen van 4 a 5 meter!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hihi,. gelukkig wel. Ach.. toen ik ooit een pic liet zien van een set carbs op het aanrecht, kreeg ik ook al naar m'n hoofd geworpen: ' zal je moeder leuk vinden' hihi..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ga liever BROMMERS kieken!!!