![]() |
|
|||
|
|||
![]() kwam net paar bekende auto's tegen
![]() was wel super weer vond ik ondanks de slechte weersvoorspellingen events was ook weer super leuke en dikke auto's gezien alleen jammer dat ik me camera vergat uit de auto mee tenemen |
|
||||
|
||||
![]() Ben er met mijn eigen golf heen gereden, was wel een leuke dag. genoeg leuks gezien. met de achterliggende gedachten heen gegaan om VR6 lip te kopen. helaas al uiterkocht
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
had al zo een vermoeden. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tweede Pinksterdag werd op het TT Circuit in Assen het Duitse Autosport Festival gehouden. Dit jaar waren de weergoden ons goed gezind zodat het showterrein lekker gevuld was en op het circuit lekker geknald kon worden. Dit bracht natuurlijk een grote diversiteit aan autos met zich mee. Van snelle Golfjes tot glimmende BMW's. Onze vrolijke Fries Dennis Kussendrager was van de partij om zich met zijn camera lekker uit te kunnen leven op al het moois wat er stond.
![]() Preview: ![]() ![]() ![]() ![]() Wil je de hele reportage zien ? Ga dan naar http://www.carbonvision.nl |
|
|||
|
|||
![]() Hey tnx voor de foto van me golfje!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() eey gozer ales lekker dan heb je ook die pics van mijn auto nog want die foto's zijn egt zeer netjes !was wel een lekker dagie he zekers genoten
laters |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ronniej Bedankt voor de foto van mijn golf
![]() ![]() zie nu wel mag echt wel ff nieuwe voorraam in ![]() Gr Kevin |
|
||||
|
||||
![]() @ Mitta mooie fotos
![]() ![]() zou je die foto van mijn golf me ff willen sturen? verzamel namelijk alle fotos van mijn golf op meetings in plakboek ![]() Groeten Kevin |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Jezus wat een gedrocht zeg ![]() Die exeo is wel erg mooi!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
PM! ![]()
|
|||
|
|||
![]() De gele Golf 1 op TH's, die GTI op WRD's (?) en de 20vt op rode BBS'n zijn wel erg dik!
|
|||
|
|||
![]() En die rode cabbie MK1,
heeft die nou een onwijs getrokken voorband of lijkt dat zo?
|
||||
|
||||
![]() @ Dr.Bob
Gti op WRD'S Als je mijn golf bedoeld dat zijn hoogglans verdichte bbs rsen ![]() Groeten Kevin |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx! idd mijn auto! Hij was nog niet helemaal netjes.. maar vond het wel best.. Had uhm de dag ervoor al uitgebeid gedaan ivm fotoshoot voor blad en Eurosunday-meeting grtz |
|
|||
|
|||
![]() @kevin stond jij zaterdag op de brug bij de bandenshop naast Stroeve in Hardenberg?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dus ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() BMW 2002 Turbo is de topper !
|
||||
|
||||
![]() Zal jullie even lekker maken met een deel2...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Spiegelingen zijn leuk... ![]() Rest op http://portfolio.edwinteuben.nl/#38.0 |
|
||||
|
||||
![]() Zow,de duittse dag zit er weer op.
En wat troffen we het met het weer zeg! Stalend zonnetje de hele dag. Aangezien ikzelf meedeed aan de sprint en het circuit rijden niet zo veel foto's gemaakt. Dus de vriendin op pad gestuurt met mijn camera. Hieronde een kleine foto impressie. Meer foto's staan op www.vwteampg.nl Mvr VWteamPG crew ![]() ![]() ![]() ![]() |