![]() |
|
View Poll Results: car of the month | |||
ja...[omdat de mijne ook nog wel een kans maakt ![]() |
![]() ![]() ![]() |
127 | 92.03% |
neuh... |
![]() ![]() ![]() |
11 | 7.97% |
Voters: 138. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() Leuk idee
![]()
|
||||
|
||||
![]() Binnen TuningClubFriesland is een vergelijkbaar item. Wij (het bestuur) selecteren iedere maand een auto van een lid die het volgens ons verdient om eens in de spotlights te staan. Er wordt dan een fotoshoot + interview gehouden, welke op de site geplaatst wordt.
De reacties zijn tot dusver erg positief, dus wat dat betreft is het wel een leuk ding om te doen. Voorbeeld Juli
|
||||
|
||||
![]() DOEN.....goei idee
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ondertussen al 94 mensen voor
![]() Vind het een leuk idee, en een klein linkje ergens op de startpagina is inderdaad ook een erg goed idee! Persoonlijk zou ik er wel auto van de maand van maken, anders gaat er te veel werk in zitten voor onze Volksforum crew... Iedere maand wachten op de nieuwe Performance VW mag. is ook niet niks maar wel leuker dan dat ie iedere week in de brievenbus ligt... ![]() ![]() Zou er ook geen "wie is de mooiste" poll van maken, dan krijg je inderdaad de situatie die jammer genoeg op het vwmoruf is ontstaan. Eigenlijk zou de crew die zich daarmee bezighoud de auto van die maand moeten uitkiezen, aangezien we allemaal volwassen genoeg zijn moet dit toch wel zonder vriendjespolitiek kunnen??!! ![]() En al heb je dan een auto die misschien niet mooi is in de ogen van de meerderheid, d'r zit misschien wel een mooi/leuk verhaal aan vast, of een rat met een leuk thema... ik noem maar een dwarsstraat! Zo gaan mensen misschien eens met andere ogen kijken naar de projecten van anderen! Ik heb ooit gezegd toen ik 13 was dat ik de golf 2 echt de lelijkste auto vond die ooit gebouwd werd... en wat was mijn eerste auto en grote liefde ![]() ![]() ![]() ![]() De wonderen zijn de wereld nog niet uit ![]() En mocht niemand het willen opzetten, ik wil daarbij zeker meehelpen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het ook wel een leuk idee! Maar dan wel auto v/d maand en niet v/d week.
|
||||
|
||||
![]() auto van de maand lijkt me beter.....anders wordt het wel teveel werk....op www.vwfixx.com hebben ze een soortgelijk iets.....
als je het dan met auto van de maand doet, maak dan een sectie lucht en vloeistof zou ik zeggen....en natuurlijk een sticker voor de overwinnaar met daarop "ik was schatje van de maand x"...hehehe...of een maand lang benzine |
|
|||
|
|||
![]() en jeff waarom sta ik er dan nog steeds niet ????
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maak ik met me Volvo ook een kans?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik was het vorige week op zn site ![]() ik vind het ook wel een goed idee! |
|
||||
|
||||
![]() phoe mijn nieuwe polo is wel een kanshebber..
laagste maandlasten incl aanschafprijs!!!
|
||||
|
||||
![]() Goed iD iig
|
|
||||
|
||||
![]() ik vind het een zuper ideeeeeeee Gewoon doen!!!
|