![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kwam er voorheen regelmatig, Zou er eigelijk weer wat vaker heen moeten gaan ( Familie )
Maar de weken vliegen voor bij, voor je het weet is er weer een maand om en weer niet geweest.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
270 om Presies te zijn in het autotranport . ![]() Ze hebben daar een carterminal in de haven. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Lag vandaag in op de A7 met de kop in de sloot *edit* woorden boek op telefoon werkt niet altijd mee zo als het moet is dus niet grappig bedoeld *edit* Last edited by Alberto : 17-12-2011 at 16:07. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toevallig vandaag in Roden geweest?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geintje van vortex. Iemand had een nestje gered dat na een storm verlaten was. het forum heeft hem zo gek gekregen 3 mini pannekoekjes te bakken.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Waar slaat dat nou weer op! Was een collega van de vestiging Deventer, hij ligt in het ziekenhuis en er is niks grappigs aan! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja! Om een uur of vier vanmiddag even gewassen bij TTS ( Bok-Roden) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OK, dan was het waarschijnlijk een collega van je die vanmiddag bij mij door de straat reed . (12:15 richting het centrum van roden) Ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat de post van Alberto een tikfout heeft en hij het niet zo bedoeld als dat het overkomt. ![]() Hij is er in mijn ogen de man niet naar om hier grappen over te maken.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Dit was de mijne ![]() deze opl was op mijn schotel 4.45m ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan hoop ik Nol dat je een "vermijd viaducten optie" op je navigatiesysteem had..
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha nee, dat zijn UK, Schotse binnenland-trailers, bruggen viaducten op snelwegen zijn allemaal min. 5,5m hoog, als er daar al hoogtebeperkingen zijn staat dit altijd ver vantevoren aangegeven ![]() deze was 4.88m hier had ik trekker net een paar dagen MvG Nol
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
woorden boek op de telefoon schrijft niet altijd wat ik wil post is aangepast was dus niks lol aan , ook niet grappig bedoeld . ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hier rond de 1200 splinternieuwe scania,s op het terrein staan.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stoer jong
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doe es "show your truck" dan!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey dat is een bekende wagen ! wij zitten bij jullie in de straat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() een kleine greep uit het fotoarchief, over 2 weken komt er een nieuwe wagen die een foto waard is ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mijn zoon is zeer aktief bij de Lordd transport. ![]()