![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() leren sportstuurtje met naaf zgan gekocht... helaas gaan de velgen niet door.... maar komen wel andere vette velgen onder... ben druk aan het zoeken... |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig, ik ga mee met de uitspraak van Christiaan. Gelukkig staan er geen spoilers en bende op je lijst! Ik zou je bumpers trouwens zo houden en op zijn gat met dat ding, komt wel goed met een schroefset. Mijn mening.
|
|
||||
|
||||
![]() als je toch een schroefset neemt zou ik uit kijken voor een leuk setje 14" (als ik jou was dan eej
![]()
|
||||
|
||||
![]() met 14 inch MOET die wel superplat! maar dan kom ik de straat niet uit! anders had ik het cker wel gedaan!
15inch bbs lijkt mij wel wat.... dan staan de ori bumpers er opzich ook nog wel bij... beetje oldskool... en anders mooie 16 of 17inch wielen.... |
|
||||
|
||||
![]() Heb nog wel een setje (hagelnieuwe) steffans liggen in 14 inch! Met SP bandjes
|
||||
|
||||
![]() nieuwe velgen gekocht...
15inch met nieuwe banden... vind ze wel mooi! was erg goedkoop, en om de hoek! met 15inch kan die ook lekker laag ![]() ![]() ![]() stuurtje is ook binnen: ![]() groetn |
|
||||
|
||||
![]() ![]() voorste velg er ff opgedraaid... achterste is gesoept :P maar met skroefsetje ff 8cm omlaag ofzo ![]() ook heb ik de grille en booskijker erop gezet.. maar geen fotos gemaakt... wel van mn stuurtje: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ff geklooid |
|
||||
|
||||
![]() weet het niet zeker, maar volgens mij heb jij een foutje gemaakt met het plaatsen van de foto's.... (heb je ze überhaupt wel ge-upload?)
EDIT: Zie ze inmiddels wel..... :o ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() netjes!! verlagen is tegenwoordig gewoon een noodzaak :p
die radio die je er nu in hebt... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er wel goed uit zo!
Had nog wel een mooi setje witte Ronal Turbo's gehad anders... zou wel mooi staan bij dat blauwe denk ik! ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() netjes
|
||||
|
||||
![]() Net golfje!! Heb zelf ook een pasadena uit 1991 gehad, fijne auto's, stoelen zitten alleen keihard als je er een lange tijd opzit, haha!
Heb met de mijne helaas wel veel problemen gehad, kocht hem al met inbraakschade aan 2 kanten, een lekke band, ex gas auto (was terug gebouwd en niks meer van te zien) koelvloeistof slangen knapten achter elkaar, en de koppakking vloog eruit (mijn eigen schuld denk ik...... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie golf, zit nog goed in de lak.. en ziet er strak uit.
ff vraagje... ben je nog steeds van plan g60 bumpers erop te zetten? want als je dat doet ben ik wel geinteresseerd in je bumpers die er nu op zitten.
|
||||
|
||||
![]() laat ori bumpers erop denk ik...staan mooier bij de wielen...heb btw zonet dit besteld:
JOM: 80036 Achterlichten Rood/Wit 80296 Zij knipperlichten chrom 80170 Bumperknipperlichten (smalle bumper) 19141753-BCL Koplampen Helder Chrom PY21 Chroom knipperlichtenset PLASMH4 H4 Xenonlook over ong 2 weken is het binnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() please please niet van die super achtelijk ranzige lexus ellende. OK?
|
|
||||
|
||||
![]() nee lieverd.... gewoon helder rood onder, wit boven... lexus is kut
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als iemand nog een sign zoekt ![]()
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 12-03-2005 at 09:26. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goedzo schkeetepeteet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij deze ![]() ![]()