![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb het net geprobeerd een foto hier te plaatsen maar lukt me niet. hoe doe je dat?
|
|
|||
|
|||
![]() ok erg ingewikkeld heb ze staan in images in category golf 3 foto,s vwmotorsport verder lukt het niet pfff
|
|
|||
|
|||
![]() wat ingewikkeld om hier een foto te plaatsen zeg heb er geen zin meer in wat een ellende
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is dat die ene in dat leuke filmpje van ChrisG60 ergens op de A1 ??? ![]()
|
|||
|
|||
![]() dat is hem ja (heel goed) ik heb hem al 21 jaar er staan wat filmpjes op het net ook in de duitse vw scene paar jaar terug en gti club holland
|
|
||||
|
||||
![]() Super nette wagen patrick! hoop hem eens te spotten op een showtje
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Het bewuste filmpje van al heel wat jaartjes geleden....
![]() Chris en Tom in de VR6 op de terugweg van een forummeeting in Apeldoorn. In deze link is het filmpje niet helemaal compleet.....het beginstukje mist helaas.... Er zal vast nog wel ergens de hele versie staan maar ik kon 'm zo niet vinden.... 16vg60 vs. VR6
|
|||
|
|||
![]() ja leuk he ik kende chris toen nog niet maar zag dat ze aan het filmen waren zonder er bij stil te staan dat dit filmpje op internet geplaatst zou worden. wat je niet ziet is dat ik steeds in hou want die armetierige vr6 rij ik in zijn 3 al compleet uit het veld haha als je goed kijkt zie je steeds mijn remlichten. ik hoop dat zijn muziekkeuze inmiddels wat verbeterd is aardige gozer trouwens die chris spreek hem nog wel eens..
|
|
||||
|
||||
![]() LOL ja vr6 is er niks bij
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik breng de mijne morgen naar de spuiter voor wat zeer kleine dingetjes als je hem in nieuwstaat wilt houden moet je af en toe wat
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb trouwens zo,n stalen beugel tussen de wieldraagarmen gezet afgelopen winter moet zeggen dat dat veel beter rijd stuurt strakker en minder trillingen
|