![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://83.137.144.42/thumblist.asp?...=480&Startpos=0
Zo hier ff een link naar de foto's van de cabrio ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo ik heb de dellorto's binnen
![]() Het is de DHLA 40N type, volgensmij voor 1800cc motoren dus optimaal , heeft iemand ervaring verstand van dit type (N)? wat voor sproeierbezetting dit is en of het ook de goede is. Mooi schoongemaakt he? Alvast bedankt Gr bastiaan |
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit joh!
|
|
||||
|
||||
![]() Kijk aan, gaat de goeie kant op zo!
|
|||
|
|||
![]() blijft mooi om te zien van die dikke carbs
![]() voor de sproeier bezetting zou ik biesheuvel ff bellen,vragen naar john die weet het zo uit het blote bolletje. |
|
||||
|
||||
![]() oke bedankt voor de tip!
gr bas |
|
||||
|
||||
![]() heb er niet zoveel verstand van...
kan wel zeggen dat ik ze er heel gaaf uit vind zien!!
|
|||
|
|||
![]() hoever ben je nu?
en wat voor benzine pomp komt erop? En welke nokkenas ga je steken? |
|
||||
|
||||
![]() Ha Stefan hier de stand:
* De cilinderkop word geflowed en gereviseerd. * gebruik eerst de originele nokkenas van de a4 kop, als alles loopt zie ik wel verder, nokkenassen zijn duur. * De carburateurs worden helemaal gereinigd, sproeiers moet ik controleren of deze te gebruiken zijn voor mijn toepassing DHLA 40 N, menno gaf me een tip over biesheuvel ![]() * Ik moet nu nog een spruitstuk gaan regelen dus als iemand tips heeft of wat heeft liggen Welkom! uiteraard passend op een a4 kop * Benzine pomp heb ik nog geen aandacht aan besteed, hoorde dat ik een standaard pomp moet gebruiken in dit topic, moet ik ook nog vragen hoe dit moet, hoor dat er een benzine drukregelaar tussen moet? ik heb nu een electronische pomp(gti) iemand ervaring? en voor de rest onderdelen verder sparen zoals K&N filtertjes oid ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() dat benne knappertjes, en ook die dubbele carbs zien dr netjes uit man good luck |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echte VW-liefde he :o Da's de eigenaar van de rode PiGo die daar ook in de lijst staat
![]()
- 1981 Audi 100 CD5E ![]() - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen ![]() Last edited by Henk_Pigo : 14-03-2005 at 11:31. |
|
|||
|
|||
![]() gewoon bij ferweda een electrish membraam pompje kopen dan heb je geen druk regelaar nodig
Of van een heeeeel oude honda accord van voor 84 maar waar vind je die nog deze is die van mij ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gebeurt mij ook wel eens zonder dat ik er erg in heb hahahaha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() of een pompje van een motorfiets(deze leveren volume zat )
|
|||
|
|||
![]() Ik heb gehoord dat carburateurs regelmatig opnieuw afgesteld moeten worden.
is dat zo? En om de hoeveel km wordt dat meestal gedaan? |
|
||||
|
||||
![]() alleen co en synchroon nhoeven gesteld te worden eens in de 2 maand
|
|||
|
|||
![]() carbreaker@ wat voor een radiateur heb jij in de golf gezet?
|