![]() |
|
||||
|
||||
![]() En zo ziet t er hier uit:
Dit zag ik vanochtend toen ik uit t raam keek: Mn pa's golf 3: Ff een gladheidstest op een parkeerplaats: Ons huis: De brievenbus: En een verplicht dagje vrij van mn stage ![]()
|
||||
|
||||
![]() hier in friesland zeker 45 cm sneeuw,heb ook vrij vandaag.en als et zo doorgaat morgen ook nog vrees ik
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dit zijn de golf en de polo onder een fijn dekentje van sneeuw
helaas nog geen test kunnen doen hoe glad het is want ik mag helaas me huis nie uit ![]() ![]() ![]() maar ja volgende keer beter
|
||||
|
||||
![]() hier in brabant ie het krukdroog...het enigste wat op de weg ligt is de gore pekel...geen sneeuw te bekennen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nope, hier ligt helaas ook nog helemaal geen sneeuw... was het maar zo'n feest
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ jan_gti hoezo mag je niet je huis uit??
|
|
||||
|
||||
![]() Sneeuwval? Waar dan?
![]() Hier even voor de duidelijkheid...Een vectra, een 206 en een volvo 340 De Toyota van mijn moeder.... En mijn jetta (toch maar even schoongemaakt, kon het niet aanzien... ![]() En de buurman (onherkenbaar ivm met getuigenbeschermingsprogramma... ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() En het is indeed lekker glad! Net even met de dreier van een maat van me aan het crossen geweest! Heerlijk!!!
|
||||
|
||||
![]() dikke pret met de golf 2 ..... :p
|
|||
|
|||
![]() Even een update: zo was het hier pakweg een halfuur geleden (rond half 12 dus)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier sneeuwt het nu ook sinds een kwartiertje ofzo (Den Bosch)....ben benieuwd hoeveel er gaat vallen....
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() he he eindelijk weer iets orgineels op me dakrek, een sneeuwpop van 1,5 meter. jammer dat toen ik thuis was hij zijn romp en zijn kop verloren was.
volgende keer ff een foto maken. misschien vanmiddag nog ff buiten spelen ![]() heerlijk weer dit,
|
||||
|
||||
![]() dit was vanochtend bij ons achter huis
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() VEEEEEEEEELLLLLLL SNEEUW !!!!!
Ik zit momenteel op m'n werk en kan ff geen pics uploaden. Maarrrrrrrrrr: Ik heb ze vanmorgen wel al ff "geknipt" met de digi en ze zullen vanavond hier worden toegevoegd. Helaas geen ijsvrij :frown: :frown: :frown: Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze foto is wreed ![]()
|
|||
|
|||
![]() Het heeft een beetje gesneeuwd hierzo!
|