![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies ![]() Ik zou de rit niet anders willen.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo inderdaad .. volk zat!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik rij ook zelf, maar met zo'n wagentje.. met een gangetje van 100km/u ofzo. Mij niet gezien. Gewoon 175pk TDI op air met recaro's en climate/cruise control .. 't is mij wel goed, pokkeneind ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wel een ideaal tempo om mooi van de omgeving te genieten.. ![]() Maar ik sluit me aan bij dat luxe verhaal.. Gewoon lekker op een mooi tempo die kant op met m'n achterwerk vast in een R32 stoel.. Heerlijk ![]() Als ik die foto's allemaal zo zie heb ik steeds meer zin om te gaan, maar moet nog ff een paar dagen wachten haha... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Nee zonder gekheid, we gaan om half 2 vannacht.. hopen er morgen aan het begin van de middag te zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan kun je beter 1100 km met het trekkend voertuig stenen tegen je eigen trots aangooien toch? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet hoe jij rijdt hoor maar dat moet dan toch een hele andere manier zijn dan ik xD
|
||||
|
||||
![]() het ging toch over trailerqueens
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeker, maar als jij dat op deze manier doet ..
Quote:
|
||||
|
||||
![]() ja wat denk jij dan....of je moet er een vies verlaagde auto voor hangen,maar anders sterft het van de steenslag.
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat die boys met golfjes waar ze 40 rooien in hebben zitten wel weten wat ze doen
![]() Anyways.. drekt even een douche vatten, dan nog een verjaardag en tena gelijk door naar ginder!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij passen hier geen 40 van in een golf ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Schitterend maar zie me zelf nooit met de sletta die kant op gaan met 100 per uur met 4 gangen. Daarom ook als bijrijder in een US Bora dit jaar . |
|
||||
|
||||
![]() Wats met Edwin z'n wielen gebeurt?
|
||||
|
||||
![]() ja ja das zijn die hollanders he.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedoel je de 88PPLK? hij heeft maar een set of 4/5, het is een kwestie van kiezen.... Volgens mij was hij toch bang voor schade aan de Oldsmobile velgen, deze zijn gepoedercoat als ik het goed heb begrepen!