![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zal mijn lichaam ff showen.
![]() ![]() ![]() lekekr makkelijk toch dat google ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Prachtig sierraad Danielle! |
|
||||
|
||||
![]() Dank je! Ben er zelf ook heel blij mee.
|
|
||||
|
||||
![]() er zijn dus toch mensen die het ook hebben...
behalve dat danielle een piercing heeft met een kever zijn wij dan de enige 2 hier die een piercing of een tatoo van VW hebben???
|
||||
|
||||
![]() Johan maakt van de MK1 gewoon een 45 km auto !!!!
![]() ![]() ![]() ![]() He Johan, geweldige afbeelding kerel !!!! Ik wist wel dat je gek was ![]() ![]() ![]() ![]() Grtz............ LRR Ps: Laat je andere arm eens zien aan de mensen...........daar staat toch het GTI-logo op ?????
|
||||
|
||||
![]() nee aan de andere kant staat niks... :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een kevertje in mijn mond eet een beetje lastig denk ik..... ![]() maaruh, vw tattoo komt er zeker nog! |
|
||||
|
||||
![]() ok dan sabientjuh jij ben heel goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wel onder mijn voet dus je zal het niet zien....... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
FOTO FOTO FOTO!!!! |
|
||||
|
||||
![]() das ook werkelijk een van de weinige tattoo's die ik kan bedenken die ik wel leuk kan vinden... op de onderrug van een vrouw...
vind het verder maar niks.... piercing ook hooguit in wenkbrauw of oor... (uitzonderingen zijn er altijd, maar meeste mensen zijn zowieso al niet voor een piercing of tattoo gemaakt...) Maar das dan mijn ongezouten mening... ![]() ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En ik sluit me er lekker bij aan. Uitzonderingen soms idd, 't is ook maar net wat voor 1 je waar plaatst, maar over 't algemeen vind ik er ook weinig aan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahaha NEE @tommy; je moet er inderdaad voor gemaakt zijn, niet iedereen kan tattoo's of piercings hebben.... Ik heb er eentje in mijn tong en navel, niet echt zichtbaar dus, ga niet heel de dag met mijn tong uit mijn mond lopen en heel veel mensen zien/weten het ook niet. Naveltruitjes zijn uit dus ook daar loop ik al jaren niet meer mee, mijn navelpiercing wordt dus alleen gezien op het strand. (en door bob, haha) Bob heeft zijn been, arm en rug onder de tattoo's, bij hem staat het omdat hij gewoon wat groter en breder is. Persoonlijk vind ik een tattoo op een dun gozertje maar niks.. (ligt er ook aan waar natuurlijk) Vind bob zijn tattoo op zijn been echt vet, allemaal vlammen.. Weet wel dat het heel zeer heeft gedaan, zaten 5 uur lang (over 2 dagen) bij de tattooshop.... Hartje zomer. zucht. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn navelpiercig zit ook gewoon verborgen onder mijn shirt. Maar heb netjes voor Rico even een foto gemaakt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vind het heel leuk om dat te zien, ik hou eigenlijk niet zo van piercings en tattoo's maar dit soort speciale dingen die niet overduidelijk aanwezig zijn vind ik leuk om te zien. |
|
||||
|
||||
![]() Bij sommige mensen staat een overduidelijk aanwezige tattoo wel goed. Zelf ga ik meer voor een tattoo die je ook makkelijk kan verbergen en ik heb ze voor mezelf en niet voor een ander. Niet iedereen houd ervan. Moet ik op mijn werk ook rekening mee houden. Die op mijn arm zie je niet als ik een t-shirt aan heb. Wil er misschien nog wel eentje... moet alleen nog een leuke vinden.
|