![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha, jij had inderdaad een aardig bakkie op ![]() De jupilerkes waren top, voor Breda waren ze al meester gemaakt, thnx!! Zien elkaar vast wel weer op een volgend treffen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze is trouwens ook wel weer erg gaaf, mis alleen de bumpers.
(Heb hem ook maar in mijn mapje met voorbeelden gezet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik stond ff met de eigenaar te praten, met Kobus als tolk. Anders had ik er met mijn 2 jaar frans niet veel van begrepen. Die gast is 60km vanuit noord frankrijk komen rijden met die variant zo op zijn buik. Hij vertelde me dat als hij een drempel over moet, dat ie een aanloop neemt en zo z'n auto er over heen knalt. Anders gaat het niet. ![]() Anyways, hier meer over zijn projecten. |
|
||||
|
||||
![]() WTF? Een aanloop???????
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat zou je denken ja, maar het viel (nog) wel mee met de schade aan de onderkant.
Wanneer komt die van jou zo laag te liggen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De achterkant gaat nog 2 of 1 tandje(s) en de voorkant nog 1.... Maar dat doe ik volgende winter, moet hem vanaf morgen even als daily gebruiken tot vrijdag en de meetings staan weer voor de deur dus over een jaartje maar weer! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 17inch BRM's zijn gaaf inderdaad. Heb plannen om ze onder mijn volgende (lease) auto (NB)te nemen en dan natuurlijk ook zo af en toe onder de kever te zetten. Maar helaas duurt het nog ff tot de Golf eruit gaat.
ps. je hebt echt geen reet te doen op je werk he? |
|
||||
|
||||
![]() 17inch is wreed! Randars blijven ook kicken, misschien na hard sparen (mits ik niet eruit wordt gemikt door mijn baas) kan ik ze kopen... Anders verkoop ik de kever er wel voor.
(ps, nee inderdaad niks te doen hier, zucht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er is sinds kort een duitse gast die 17" Raders verkoopt, die zijn ook erg mooi. En volgens mij waren ze ook niet zo heel erg duur.
|
|
||||
|
||||
![]() Nou dan eindelijk mijn foto's online van de meeting in Ninove...
Het was super, alleen de heenreis al in de Volksaddiction splitty ![]() Ik heb 131 foto's op AirMighty.com geupload, maar bij deze alvast een voorproefje: ...ducktape doet wonderen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Check voor de rest van de foto's AirMighty.com... enjoy!
|
||||
|
||||
![]() dit was toch ook wel een strakke bak. appart kleurtje ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice pics Niels !!!
:biggrin: