![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd, als geen ander kan ik nu zeggen dat je leven even op z'n kop gaat staan.
Papa van Remco en Iris.
|
||||
|
||||
![]() isard ook van harte alvast .
tara is donkerblond ,blauwe ogen en een wipneusje ,wordt idd leuk over een jaar of 15 ![]()
|
||||
|
||||
![]() nogmaal gefeliciteerd Serge en Wendy
![]()
|
||||
|
||||
![]() Serge, nou je kan het wel schudden met je "over een jaar of 15". Tegen die tijd is ze al aan haar 5e vriendje toe :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maak die jongen niet nu al gek hahaha Ach zolang het er maar eentje is die dan een vw heeft ![]() |
|
||||
|
||||
![]() troost je.ze zal een opvoeding krijgen .waarbij ze menig gozer een bloemkool neusje zal kunnen meppen P:
pappie was vroeger ook niet zo kinderachtig
|
||||
|
||||
![]() Wie zegt er dat ze geen interesse heeft in al die mannelijke testosteron binken?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() dat zeg ik niet ,maar ze zal wel van zich af moeten kunnen meppen als het moet ![]()
|
||||
|
||||
![]() zou je je onderschift nu niet aanpassen serge?
cylinderkop bewerking: 8v 1200 euri 16v 2200 euri kleppen polijsten de 8 500 euri kleprubbers de 8 350 euri :biggrin: (onderblok uithonen en nieuwe zuigerveren en krukaslagers voor berendd 50 euro :biggrin: ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahahahahahah
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal je gebeuren! Heb ze een vriend, rijd ie calibra(ak) :biggrin: :biggrin: @ Serge (en wendy!) : Gefeliciteerd natuurlijk!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mocht dat ooit gebeuren bind ik ze in de kelder vast :biggrin: leugendetectoren enzo (meet the parents) :biggrin: Net zolang totdat ze bijdraaien, uhhh ja meneer ik ruil de calibrak wel in voor een golf 1 :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whahaha, ja! Humoâh! :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, voor een Polo 86(c) natuurlijk! (of een ander niet nader te omschrijven merk.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() fso is maar tijdelijk ,was handig goedkoop en achterwiel aangedreven