![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er is altijd een markt van vraag en aanbod....maar helaas is hij met sommige dingen de verkeerde kant op geschoten.
Ik was aan het bieden op een zeldzaam VW-logo op Ebay... Helaas bieding niet gewonnen...logo ging weg voor iets van €85,- ofzo...best veel geld..maar had ik er ook graag voor betaald. Bij toeval kwam ik erachter dat dat logo dus bij Jeroen terecht gekomen was. Net mailtje gestuurd,uitgelegd waar ik mee bezig was en gevraagd of er een mogelijkheid tot overname voor was. Kreeg een mailtje terug met de vraagprijs € 350,- ![]() Tja...heb geprobeerd de logica te snappen....is me niet gelukt. Heb later ergens anders als nog een zelfde logo gevonden..... ![]() Wegens verandering van projekt nu ook te koop......voor minder dan de helft ![]()
Voorzitter't Team VW-Speed.nl My Project : http://www.volksforum.com/forum/sho...5&highlight=ABT Last edited by dragracer : 09-10-2012 at 20:51. |
|
|||
|
|||
![]() Veel producten maar godsneten wat duur, een paar VW sokken moeten gewoon 16eppie opbrengen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Er is een markt voor, een Corrado G60 voor €9200 wordt ook verkocht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote: