![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan niks garanderen natuurlijk, maar ik hoor meer mensen die daar hun kabel vandaan hebben en de software ergens van internet plukken.
|
||||
|
||||
![]() is dit misschien een alternatief?
http://www.hurryup.nl/?a_aid=pd&a_b...n=DAN&data1=DAN
|
||||
|
||||
![]() Is het mogelijk om met een software setje zoals hier besproken de mogelijke motorstoring te achterhalen door een log te maken van een auto rit?
het gaat in mijn geval om een 2.0 8v 2E uit begin '94 Als ik de boel bij de dealer laat uitlezen, is nl er nooit wat te vinden...... Ik heb al wat vragen her en der gesteld, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Mischien dat een frequente gebruiker mij de goede richting op kan sturen. Alvast bedankt
|
||||
|
||||
![]() Heb ik zelf ook al vaker gedaan. Bij stilstand geen enkele storing.
Tijdens een ritje kun je een Log maken en hieruit kun je vaak veel nuttige info halen. Zo kwam ik er pas bij een maat achter dat z'n LMM stuk was (veel gezocht en nooit iets kunnen vinden, ook geen foutcodes) Maar de LMM deed het wel, maar de waardes die hij meten waren compleet verkeerd.
|
||||
|
||||
![]() Dus de kabel van pagershop halen en een versie van vcds dl-en.
moet ik nog een speciale versie hebben? moet ik sommige zaken/versies zeker niet doen? alvast bedankt
|
|||
|
|||
![]() hallo, ik heb net ff het hele verhaal gelezen, nu zou ik ook wel zo'n kabel willen, maar ik kan er op pagershop niet echt uitkomen welke ik nou moet hebben, ik heb een 2007 golf met can bus en er staat dan op die site dat de kabel van 10,95 hier niet geschikt voor is? welke moet ik dan hebben?
groeten |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet of ik nog eens reclame mag maken.
Maar hier: lightinthebox.com Daar hebben wat vrienden van mij de vagcom setjes besteld (zelfde als toen op marktplaats) Dus met cd en werkende kabel. Werkt ook in golf 6 etc.