![]() |
|
||||
|
||||
![]() okee, weer wat geleerd... :p zit dat bij een spijl ook hetzelfde als t2?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet je kruk vragen, is meer zijn teritorium, dat sijlgedoe. Daar heb ik nog geen kaas van gegeten (komt hopelijk nog eens)
|
||||
|
||||
![]() Ik heb gezien hoe die motor vasthangt. Ik mis daarvoor twee onderdelen. Die komen op de bevestiging van de stang op de foto en aan de bus. Hierin hangen ook nog 2 rubbers geloof ik.... iemand enig idee welke dingen dit precies zijn en waar ik die kan vinden?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Spijl is hetzelfde als kever Bij de T2 vanaf 1967 zit er altijd een extra motordrager,en bij de T2 ('67 t/m '72) is het achterpaneel (net zoals bij de spijlbus) demontabel,dus je trekt de motor er zoo uit,itt een T2b waar de motor er onderuit uit moet ![]() @vriezer,je mist inderdaad de steunen van de drager naar het chassis ... en zit de achterste motorafdekplaat er wel bij ?? |
|
||||
|
||||
![]() Dan was ik in de war met een spijl inderdaad.....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Euh nope :frown:, maar ga me alsjeblieft niet vertellen dat dit de onderdelen zijn waar elke T2b-fanaat al generaties lang naar zoekt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
geef het adres maar door, zet ik hem bij mijn Links! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je moet ff weten waar je moet zoeken,want een twee liter typ4 motorplaat is toch echt anders dan de makkelijker te vinden 1600 typ1 motorplaat .. zelfde geldt voor de beugels voor de motordrager. Een goeie start is dus om zaterdag naar Helden te komen .. er is vanaf een uur of 10:00 een kleine onderdelenmarkt,en er zal vast wel iets te vinden zijn,en zo niet dan weten ze vaak wel iemand die het wél heeft liggen. Dus tot zaterdag,ik ben er ook :biggrin: (@THW Bulli,ik bel je later vandaag nog wel ff over die typ3 achterklep) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik hoor 't wel!