![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dus matzwart is rat???
|
|||
|
|||
![]() redelijk ja!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en matgrijs ???? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, anders moest je nu snel naar buiten rennen met een roller en zwarte verf... :p :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() niet mat zwart, dus geen Rat?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Waar zijn de fijne roest en deuken ratten net als bij de luchtkoelers??
|
||||
|
||||
![]() Onder "rat" versta ik een auto die van ellende bijna uit elkaar dreigt te vallen. Waar alleen het hoognodige aan onderhoud en reparaties word uitgevoerd. Alleen de auto technisch in orde en veilig te houden.
Zomaar een willekeurige auto matzwart, primerkleur, meniekleur, blokjes dak of whatever geven is in mijn ogen geen "rat" creeeren. Een echte "rat" bouw je niet op eenzaterdagmiddag zal ik maar zeggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is een rat jurgen :biggrin: . Een rat kan ook matzwart zijn... Maar een echte rat ziet er zo uit, das een vette bus gosah
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weinig kans ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
You're so right, alleen de foto die je laat zien is van een rat-looker. Geen roest wat de klok slaat, maar naderhand aangebrachte 'drek' om hem een gaar uiterlijk te geven. Er zijn hier enkele airheads die meer van deze wagen weten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mee eens, ennuh, vette t1 trouwens, jemig! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Net als 'Team Rust' dus...? :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() [/QUOTE]Onder "rat" versta ik een auto die van ellende bijna uit elkaar dreigt te vallen. Waar alleen het hoognodige aan onderhoud en reparaties word uitgevoerd. Alleen de auto technisch in orde en veilig te houden.
Zomaar een willekeurige auto matzwart, primerkleur, meniekleur, blokjes dak of whatever geven is in mijn ogen geen "rat" creeen[QUOTE] Oke, mee eens. maar valt mijn golf type 2, met roest onder het rechter achterraam, roest en kleine schade onder het linker achterlicht, een dof en slecht gespoten linker voorspatbord ( met grondverf er doorheen) en her en der een paar flinke krassen. Nu wel of niet onder Rat??? Niet dat ik persee in een hokje wil, maar is wel leuk om te weten!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meigt er wel naar...Foto's... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik meende dat een rat gewoon een ori auto was, waarvan de lak zijn ouderdom laat kennen, met een goed en goed verlaagd onderstel, en meestal een set hele dikke opvallende nette wielen, of juist wielen die er ook geleefd uitzien...
Maar die termen boeien me niet zo, een auto heeft het, of niet... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Oke, alweer foto's....
En anders word het een Ratro, een combi van Rat en Retro... :biggrin: Lak is gebarsten, en zit aan een kant vol kleine krassen, maar vindt het prima zo, het rijdt!
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 28-04-2005 at 10:38. |
|
||||
|
||||
![]() Die wielen ROELEREN maximaal! Is IDD een genuine RATRO
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik zou alleen wielen laten verbreden en andere banden erop, dan issie af
![]() |
|
||||
|
||||
![]() :p :p :p hier heb je een RAT :p :p :p
|
||||
|
||||
![]() retro,old-skool,rat-look,germanstyle=EEN RATJETOE
![]() volgens mij is bij de motoren een "rat" een motor versierd met allemaal spullen die je onderweg hebt gevonden. |