![]() |
|
|||
|
|||
![]() van een pakje uit duitsland binnen gekregen.
![]() foto volgd nog. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ook nog twee onderkanten gekocht voor de sparco,s komen van recaro,s af.
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig word een snel golfje!!
ik blijf je zeker volgen!! succes verder |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zie nu niet ![]() ![]() bedankt ben zelf ook erg benieuwd. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
duurt lang ![]() |
|
||||
|
||||
![]() we zijn gister weer een dag bezig geweest,motor is nu weer een stukje verder afgebouwd,met de nieuwe nokkenas.ook zijn alle motorsteunen klaar,ruurd zal ze nog even netjes maken,zijsteunen voorzien van nieuwe rubber en lakken.
we gaan als de motor er weer in hangt de koppeling ombouwen naar hydro en de lengte voor aandrijfassen bepalen en laten maken. foto's ga ik niet over,helaas ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tof heren!
Ben echt benieuwd. Nu weet ik ook waarom de Golfjes 1 zo zeldzaam worden op de wereld... Ze staan allemaal bij jullie, damn! ![]()
|
|||
|
|||
![]() dankje. foto,s volgen nog wel ben zelf niet een foto maker.
![]() vandaag niks er aangedaan andere auto op gehaald. ![]() binnenkort even die steuntjes netjes maken. komt er dan wel wat foto,s.
|
|||
|
|||
![]() Laatst de motorsteuenen met gerben gemaakt, en heb nu de nieuwe rubbers er in laten persen. Vanavond de motor in de golf 1 gedaan. Zodat we binnnenkort verder kunnen met de aandrijfassen. Als dat klaar is, gaat de motor er weer uit.
En dan word de auto gespoten. De motorsteunen. ![]() ![]() ![]() En hier hangt die mooi te plek ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk dat gaat vooruit
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() mooi werk ruurd, gaat helemaal goed komen!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd kom zeker goed ![]() gerben weet ook 1 voor de aandrijffassen ![]() binnenkort weer meer nieuws kan die van de zomer in de kleur de auto ![]() en hopen op wat sprinten in drachten ![]()
|
|||
|
|||
![]() aandrijfassen heb ik gerben toen uitgelegd hoe je die moest maken. toch maar laten doen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd klopt zouden meten en laat we ze maken ![]()
|
|||
|
|||
![]() Of een setje mossink assen ben je in een keer klaar en hoef je nooit weer.
Scirocco 1 `78 Autocross Hustler GT Buggy project `73 Scirocco GT2 project `91 VW vrije-standaard cross project Daily : Scirocco GT 1.6 '85 47.000km Golf GTI `81 Sold! Last edited by sciroccoGTII : 31-03-2013 at 00:50. |
|
|||
|
|||
![]() wie is mossink? en wat kosten ze daar.
|
|||
|
|||
![]() He mannen netjes werk,leuk project
![]() Ga zo door ben benieuwd? Succes ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bedankt hugo.
![]() maar wat zijn mossink assen?
|
||||
|
||||
![]() Ziet r lekker uit zo!!! Erg benieuwd hoe dit gaat lopen, de schrick is op de goede plek terecht gekomen zie ik wel
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd zit al in de motor ![]() ![]()