![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet ik nog een leukere als ik hoekbank lees .. hij ligt niet voor de hand maar daarom is die ook veel leuker .
op topiek : wat voor spul heb je op de vloer gesmeerd of gespoten ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
??????????? Volgens mij zit je in de verkeerd thread gert ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wakker worden Gert ![]() ![]() Maarre @BKZ... gaat goed! Toppie... ben benieuwd hoor! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is nou roest.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee hoor .. gaat over woordspelingen .. ach laat maar ook
Tijd voor mijn valium 30 : de weinige hersens gaan te snel voor mijn medemensen ![]() Goed besagh gosâh Die doet het altijd weer goed voor Bukkie |
|
||||
|
||||
![]() @BKZ, wat zijn dat trouwens voor gek smalle en rechte achterspatbordjes?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is een eigenbrouwsel van de vorige eigenaar. wordt wel weer origineel.
|
||||
|
||||
![]() De bodem was kaal en hebben we binnen gezet
![]() Begonnen om 1 kant de bodem eruit te halen,nadat die eruit was zag ik dat er veel roest aan de tunnel zat. ![]() Dus dat moest weg.. ![]() En natuurlijk weer een nieuw stuk erin. ![]() zo zijn we lekker bezig..de bak in elkaar schroeven en passen zonder vertragingingskasten.. na mijn vakantie(Als er nog geld over is :o ) ga ik nieuwe bodemplaten halen en deze erin lassen... Sorry voor de slechte foto,s maar mijn digitale is stuk en deze komen van mijn telefoon af..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd aan half werk heb ik niks, kan ik over 2 jaar weer beginnen..no way!! Dat naar boven sjorren ging goed, heb een electriche takel hangen boven dus hoefden hem alleen te begelijden.. vanmiddag de andere kant toch maar even verwijderd ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi hoor, maar gajum nou nog IRS'sen ??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je er de turbo op gezet BKZ??? Je gaat best wel snel! SU6
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Kruk.. nee IRS is te duur en bij een kubel vind ik die wielen er schijn onder wel erg VET!!!
![]() Nee , geen turbo Daan, gewoon een keer wat gedaan met me luie reet.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
shame on you ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren een nieuwe digitale camera wezen halen..
Vandaag even een kleine impressie gemaakt van de kubel carroserie!! Pas op!!! het bevat beelden die beanstigend kunnen zijn :biggrin: ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Beetje gaar is tie wel
![]() Jij hebt de komende 20 jaar genoeg laswerk met al je projecten! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Valt toch wel mee ??
Op de dorpels ná -waar ze ooit wat overheen hebben gebakken- is het zo te zien een eerlijke auto. Beter zo dan een hok waar honderden verschillende plaatjes over elkaar heen zitten "gelast" ![]() (brrr,moet er niet aan denken wat dáár allemaal onder vandaan gaat komen) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, ach dat is maar een keverdorpel. Die kun je makkelijk in z'n geheel vervangen door nieuw. Voor een kubel moet je het allemaal zelf maken.. Maar dat gaat hem vast lukken... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wie zegt er nou dat ik het over een keverdorpel heb ?? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ach jongens,straks zie je er niks meer van!!
En als ik 20 jaar moest gaan doen over mijn projecten dan verkocht ik ze..
|
||||
|
||||
![]() Quote BKZ "Pas op!!! het bevat beelden die beanstigend kunnen zijn "
![]() ![]() ![]() pfffoewwww.....