![]() |
|
||||
|
||||
![]() eerst aan het gummen geweest voordat je de foto's nam?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ff warm draaien
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik zeg plat op zijn carterpan en een paar 19"eronder
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een Bora, moet je die achterlichten als je die er in zet ook kitten of zo? en zo ja wat voor een soort kit heb je dan gebruikt? is het vervangen van de achterlichten moeilijk? Bedoel moet de binnenbekleding er dan uit of kun je er zo bij? thx voor de reactie.
|
|
||||
|
||||
![]() Even het flappie aan de kant trekken en met 3 moertjes heb je het achterlicht er uit. Hier hoef je geen monteursopleiding voor.
|
|
||||
|
||||
![]() Oke, helder, en wat voor kit moet er dan achter? Is dat ook speciale voor auto's? Neem aan dat er geen badkamer kit achter moet?
|
|||
|
|||
![]() er zit orgineel een soort rubber achter het achterlicht dat is er voor om lekkage te voorkomen
|
|
||||
|
||||
![]() thx, dan weet ik dat, mijn highline achterlichten zijn onderweg, hoop ze zaterdag te hebben. Zal ze laten zien als ze er op zitten.
|
|||
|
|||
![]() Mooie Bora !!
|
||||
|
||||
![]() Dat scheelt, hoef zelf niet eens antwoord te geven hiero
![]() Btw, zondag vertrekken we met de Bora naar Italië voor de vakantie! Mooie trip voor de boeg dus! Veel Autobahn en Autostrada de eerste dagen en daarna genieten en relaxen in de buurt van Genua. Kijken hoe het gebakje zich houdt ![]()
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 18-07-2008 at 09:46. |
|
||||
|
||||
![]() Wit is the shit !
![]() mooie bak man maar dat had ik geloof ik al vermeld ... mocht je ooit advies over velgen nodig hebben ..... Prettige vacantie ! kun je altijd bij de plaatselijke bandenhandel terecht ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee gerk, hij valt wel op tussen al dat grijs en zwart op de A7
![]() supermooie auto met erg veel potentie! plezierige vakantie toegewenst met je meissie! spreek je vast weer joh.
|
|||
|
|||
![]() Nice ride
|
|
|||
|
|||
![]() blijft mooi wit
ik heb van de week ook een bora tdi gekocht, ze vonden het beter om mijn variant tdi in mekaar te rijden, maar die krijgt een goed plekje maar rijdt lekker hoor zo'n bora lekker stil en vooral die airco is heerlijk, ramen beslagen airco aan en weg ist haah nou ja suc6 met de bora |
|
||||
|
||||
![]() Zonde van de variant Ron, maar heb gehoord dattie in goede handen is!
Wat voor Bora heb je gekocht, 90/110 of nog meer? Kleur? Bevalt mij iig erg goed!!
|
|||
|
|||
![]() he daar
zo dus wij zitten in t zelfde schuitje ik heb mn golf na 3 jaar de deur uit gedaan (3drs V5 highline) mooi strak en helemaal af en oook overgestapt op bora ( kindje op komst ) ook veel plannen ben al begonnen 3cm weitec logo s eraf notenhout ander kleurtje gegeven turbosmart dumpvalve erop nog veel te doen nou jij succes met je bora grtjs andy |
|
||||
|
||||
![]() Eind oktober een nette set Le Castellet wielen op de kop getikt voor de winter!
Zit nu een set 205/55/16 winterbanden om en voldoet super. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes Gerk!!
|
|
||||
|
||||
![]() Wit staat goed op een Bora !
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vindt persoonlijk dat deze "winter"wielen mooier zijn dan de autdi velgen, deze maken de auto mooier.
Inderdaar een stukkie zakken kan wel maar niet te veel. En voor de zomer zou ik ook een setje grootte velgen eronder hangen,. Dan heb je echt een brute bak.Gr Ronnie