![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies... maarja dan krijg je zometeen: "moete eens een meldpunt tuners oprichten"... De bedoeling is dat ik morgen avond wel even langsrij met de caddy, jij nog heen bas? (bluebasterd) Last edited by vwgolf1 : 11-04-2012 at 15:38. |
|
|||
|
|||
![]() Is wel de bedoeling.
Misschien dat er nog meerdere mee willen ? Was eigenlijk in de veronderstelling dat t zaterdag was, zie nu morgenavond... ![]() Last edited by bluebastard : 11-04-2012 at 22:58. |
|
||||
|
||||
![]() Nou straks is kijken in zaandam of er een beetje leuke carretjes staan bij kfc
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gaan er nog mensen vanavond, want dan kom ik ook wel ff kijken...
Edit: Zie dat er al 3 man gaat, ik kom ook wel ![]() Last edited by RoyZ : 12-04-2012 at 17:04. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga met een paar vw vrienden
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik kom ook wel even kijken, moet toch is met een paar mensen beginnen komen vanzelf wel meer.
|
|
||||
|
||||
![]() Dat lijkt mij ook
|
|
||||
|
||||
![]() Even een paar foto's van vanavond:
PS.: Mijn 5e versnelling is er onderuit gevallen; als iemand die gevonden heeft... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Had wel wat meer vw opkomst verwacht eigelijk
|
|
|||
|
|||
![]() Stond genoeg leuks tussen
[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-SW7XDPGM-D.jpg[/img] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoop volgende keer meer vw`s te zien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er waren er toch een stuk of 18, plus een Skoda en een Audi. Plus mijn Golf, die ik maar even buiten beeld gehouden heb...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik was dus met de rode polo.. en volgende keer met een kevertje
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De volgende is 10 mei ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanx for the pics.Alleen wat doet die rode Mazda er nou tussen?
|
|
||||
|
||||
![]() Is van Gert-Jan van Kustom charged van deze dikke Karmann.
![]() En waarom mag er geen Mazda tusse staan... Staan toch ook Amerikanen tussen?(zie nu net dat het ook voor Amerikaanse auto's is) Maargoed, die Mazda staat er gewoon netjes bij, matrood/laag/wieltjes. Geen tuner of sjonnyhok.
wie mooi wilt zijn moet pijnlijden, wie laag wilt zijn moet omrijden Last edited by redjetta : 16-04-2012 at 12:12. |
|
|||
|
|||
![]() 10/5...10-05...10.05...10 Mei...10/05/2012!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Was ook geen kritiek,alleen een vraag ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote: