![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vorige week even naast je gestaan op je werk . de jouwe lijkt me lager
|
||||
|
||||
![]() stefan,post eens een foto van de jet hoe die er nou bij staat
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oehhh welke kleur grijs is dat?? Ik wil mijn jetta ook namelijk in de kleur gaan maken!
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP ![]() ![]() - Gofl Einz "82 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
o echt, cool geen foto gemaakt? de mijne staat voor op z'n laagst en dan zit er 195-50/15 banden omheen, als ik de bandenmaat aan zou passen wordt ie nog lager ![]()
|
|||
|
|||
![]() nee ik had geen camera bij,ik zeg tegen me vriendin hier moet ik gewoon staan.dikke borbet a eronder en hij is nog vetter
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nog steeds hetzelfde als toen ik hem overnam.van de week eerste kost gehad.nieuwe tussendemper laten zetten en een spruitstukpakking erbij.rijdt nog steeds heerlijk en geniet nog steeds ,ik heb er geen spijt van. maar wil volgend jaar wel een donker embleem en donker knippers nemen. en voor de rest gaat hi zijn opwachting maken op meets .
|
||||
|
||||
![]() Hier ook maar even wat foto's van men 86'er GTI 16v
Momenteel op de set RH velgen die normaal onder de td zitten, het plan is om hem aankomend zomer op bbs rs001 te zetten die ik binnenkort op laat knappen. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
serieus?ik had eigenlijk al wel wat veranderingen verwacht ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heerlijke gti !!! een 5drs echt super |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wist je dat je daar met een vrachtwagen en wat alchohol ook heel ver kunt komen.....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Moet het wel midden in de nacht zijn . En de echte trucker , draaid ook nog even op het marktplein dan hé ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() MK2 vr6 gekocht:
![]() ![]() ![]() Niet kunnen afmaken, wegens ziekte zo verkocht : ![]() ![]() ![]() Last edited by MKII Vr6 : 27-12-2010 at 22:09. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en misschien krijg ik nog wel een mooi bod op de wagen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is IG 057-C Zijdeglans van de Gamma ![]() Op waterbasis ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn Golf 60
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie auto johan. niels had het er al van dat je nu een g60 had gekocht, mooi ding!
|