![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ach, dat is toch niet TE laag? Prima zo joh, ff ruimte voor je aandrijfas maken en lol hebben!
|
|
||||
|
||||
![]() En zo is 't ..
![]()
|
||||
|
||||
![]() tis dat ik de 16v in het vooronder heb anders zou ik ook zeker platplat gaan
![]() hou het nu zo functioneel mogelijk om er nog normaal mee te kunne spelen ![]() als het motorisch allemaal een beetje op z'n eind begint te raken maar is achter zo'n setje wielen aan ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by HannoverEdition : 19-12-2011 at 08:23. |
|
||||
|
||||
![]() die van misha ligt echt lekker zo, wat wordt de volgende velgenset?
|
||||
|
||||
![]() Die van Misha vind ik super om te zien, maar voor mezelf vind ik 'm veel te laag.. Moet HannoverEdition toch wel 'n beetje gelijk geven.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Meer info over deze? qua maat van velgen & banden grtz |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Dikker dan dit maken ze ze niet meer. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja Rick goede info ![]() meer info.op jopie gti 6. golf gti g60 syncro, ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hier moet ik je in bijtreden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Al dat gedoe over te laag of niet.. Het is net wat je eigen rijstijl is. Ik hou er van om af en toe vol door de polder te vlammen. En dan neem je wel eens een wegverkanting/berm mee. Dus zo laag is voor mij niks. En daarom hou ik meer van een goede set i.p.v de laagste.
Maatje van me rijd wel volledig laag met zijn mk1 op webers. Hij rijd ook heel wat rustiger (in de bochten). Het is maar net wat je wilt. En de mensen die helemaal opgaat in de ''stance'', die accepteer je gewoon. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Beetlefreak : 21-12-2011 at 23:07. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Is weer een topper Misha
|
||||
|
||||
![]() Vond ik ook inderdaad ..
Deze vond ik toen helemaal de shit.. nu nog steeds heel vet overigens: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zeer mooie golf! ![]() Ergens meer info over te vinden/topic?