![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag even contact gehad met Donkers. Ze hadden het onderblok en de cilinderkop al klaar, maar alleen de nokkenas en het vliegwiel daar waren ze nog aan bezig, aangezien het erg lastig is om dat vliegwiel af te draaien, er zit schijnbaar niet veel overtollig metaal aan wat eraf kan. En de nokkenas en klepveren waren ze nog aan het uitzoeken.
Ze konden ook pas sinds deze week weer draaien want ze hadden de draaibank stuk gehad. Maar goed ze bellen als alles klaar is en dan kan ik het gaan halen. En in de tussen tijd kan ik nog even sparen, aangezien het allemaal wat duurder is als de onderdelen van een 8v Gti. Gr Ronnie Zodra er update's zijn dan zien jullie wel weer wat foto's
|
|||
|
|||
![]() Je hebt tenminste voor een goed bedrijf gekozen om je spullen heen te brengen, die mannen weten tenminste waar ze mee bezig zijn. Zelf ook al vaak iets naar toegebracht en altijd netjes geholpen.
Succes. Groet Ron |
|
||||
|
||||
![]() Ja zeker weten die gasten waar ze mee bezig zijn, ik heb daar al een blok naar toe gebracht en Eddyvwone hier op het forum ook en nog meerdere, ze zijn niet te duur en ook niet goedkoop maar wel goed in dat wat ze doen.
Ik beveel hun dan ook echt aan iedereen aan wat hier in de regio vraagt voor informatie over revisie. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Zo, dadelijk ga ik het onderblok en cillinderkop en vliegwiel ophalen bij Donkers Motoren Revisie in Heerlen, samen met Opa, dan kan ik eindelijk eens beginnen aan het herbouwen van het motorblok, morgen even de pakkingen en zo ophalen bij VPC Autosport, tenminste ik hoop dat hij al een gedeelte heeft binnen gekregen, en meteen even vragen hoe het zit met mijn de gecoate plaat delen.
Gr Ronnie Foto's volgen nog.
|
||||
|
||||
![]() Jij hebt er altijd 'n vaart achter zitten hè!
![]() Goedzo! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja verdorie nu moet ik morgen terug gaan, aangezien ik door die klote wegwerkzaamheden richting Heerlen net 3min te laat was, en Mark dus al naar huis moest ivm het halen van zijn kinderen. Maar goed morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Even vlug het topic doorgepluist, sieht gut aus! Ben wel benieuwd als 'ie weer compleet is onder de motorkap
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank je..
We zullen ons wel treffen hier in Nieuwstadt. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Vandaag even naar Donkers geweest en nu wel op tijd. Dus nu heb ik mijn cillinderkop, onderblok, en vliegwiel terug. Alles ziet er tip top uit, vliegwiel is ongeveer een 2.5kilo lichter, maar het was heel moeilijk, maar het is hun gelukt en merken ga ik het wel volgens hun. De krukas ligt al terug op zijn plek nu morgen even kijken voor alle pakkingen op te halen bij VPC Autosport in Buchten.
Zodat ik kan beginnen met verder bouwen. Onderblok al gespoten, dit trekt nog mat op. Nog eens het onderblok. Cilinderkop op het onderblok wel nog los en af getapet om krassen te voorkomen. Nog eens onderblok en cilinderkop Het ziet er al goed uit zo. Voorbeeld van hoe het weer gaat uit zien. Krukas weer mooi op z'n plaats. Morgen ook meteen even kijken voor een zuigertang. Zodat die ook weer terug kunnen. Helaas ook te horen gekregen bij hun dat het met die nokkenas niet door ging, het werd toch echt veel te duur rond om de 500€, en dat is te veel van het goede. Maar ben nu bezig met iemand van Bergcup.de hij kon mij misschien helpen. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 29-03-2011 at 17:53. |
|
||||
|
||||
![]() En vandaag kwam ook mijn ex vriendin nog even langs, zij had me gevraagd of ik haar kever wilde poetsen i.v.m de taxatie die donderdag, gebeuren gaat, nadat hij is getaxeerd kan hij uit elkaar en word hij opnieuw gespoten, en diverse delen vernieuwd.
Hier dan de foto's jammer geen foto's van hoe hij was maar hij blinkt weer en dat met lak uit 1972. Wieldoppen met de hand gepoetst en polijst. En een mooi blinkende kever. De buurman tevens postbode kwam ook even kijken, want bij ons in de straat wonen meerdere autoliefhebbers. Voorkant. Blinken dat doet die wel. Want ook bij een auto uit 1972 krijg ik de reflectie goed terug zodat je de schutting met begroeiing kunt zien. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer netjes uit zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt René.
Ik heb net even het vliegwiel gewogen, dit is nu nog maar 4.9Kilo dus dat is aardig. Is toch een dikke kilo minder als wat die gewogen heeft. En ik kreeg net een belletje van Vains, of te wel Nigel, morgen gaan we even een beetje sleutelen aan de wagen van hem en meteen even kijken voor die pakkingen voor mijn motor, dus ik ben eens benieuwd. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Word mooi blokje..Werk je nog bij Vpc?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik werk nog daar maar ze hebben op dit moment wat min werk dus ik heb nu lekker vrij en dus tijd om eens wat voor me eigen te werken. En mijn eigen rotzooi klaar te krijgen want het ligt allemaal veel te lang. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Mooi blokkie Ronnie!
En de Kever van Daisy blinkt ook weer als nieuw! Netjes.
|
||||
|
||||
![]() Hey ouwe heb je dat blok nu erin liggen of hoe zit dat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke ik dacht al ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waar blijven die foto's van die spullen.
En staat die nog niet in elkaar. Gr
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, rustig rustig Edwin, Ik moet ook een beetje trainen hé hahaha..
En natuurlijk moet ik ook mijn vrienden helpen met het onderhoud van hun wagens. Was weer gezellig Nigel. Hier komen de foto's. Hier het gecoate plaatwerk, ik ben echt tevreden, erg vette kleur en mooi gedaan. Blinkt aardig dacht ik toch? En dat voor chroom coating! Chroom en chroom coating. (Binnen ziet het weer gewoon grijsachtig uit.) En al een paar onderdelen die ik heb gehaald samen met Nigel. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() die delen zijn zekers strak geworden