![]() |
|
|||
|
|||
![]() kicken die 928 z,n achterbanden zitten gewoon aan de velg vast geschroefd anders spint die door de eigen velg heen qua vermogen 8)
. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik ben afgelopen zaterdag begonnen (duurt tot einde van deze week ) met fotoreportage voor en porsche magazine over een beroemd japans heerschap genaamd
akira nakai , deze man bouwt enkel extreem uitgebouwde porsche, net zoiets als die gele 968 hierboven maar dan nog iets extremer, rauh welt begriff oftewel RWB ; ![]() ![]() als het geplaatst is in het magazine kan ik er meer over droppen ! hier linkje met wat die allemaal al heeft gebouwd : http://www.youtube.com/watch?v=SqtRAMTy_WM enjoy |
|
||||
|
||||
![]() Is ie in Nederland?
|
|||
|
|||
![]() Wordt jouw Porsche ook aangepakt Mike?
|
|
||||
|
||||
![]() En wanneer gaat hij weer weg?
|
|
||||
|
||||
![]() RWB is uiterst wreed (en dan probeer ik me netjes uit te drukken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Voor welk magazine is het, of mag je dat (nog) niet vermelden?
|
|||
|
|||
![]() ja hier in nederland
blad psl hij gaat morgenochtend weer weg hij heeft hem vandaag af gebouwd : ![]() . |
|
||||
|
||||
![]() Tof!
|
|||
|
|||
![]() Dik!!! Meer fotos
|
|
||||
|
||||
![]() ???? Met schroeven de handel aan elkaar knoeien en 2 spoilers op elkaar . Dit is nog gekker dan de taarten van abel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Iets met racerij ofzo. ![]() Als je sommige racewagens bekijkt zie je ook tal van popnagels op de spatbordranden. Het is geen porum, daar ben ik het mee eens. |
|
||||
|
||||
![]() Oke haha dat verklaard een hoop .
![]() Wou al zeggen , je aanstaande schoonvader ziet je aankomen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]() Die dubbele spoiler is ook niet helemaal mijn ding...maar voor de rest vind ik hem tof! Het mag van mij zelfs nog wel wat ruiger...zoals zijn eigen "Stella" bijvoorbeeld: ![]() Veel delen vast met popnagels, achterbumperloos, gestript interieur en een simpele matzwarte lak erop....totaal geen showauto, zal ook wel vol zitten met steenslag en krassen maar deze man gebruikt z`n Porsche wel waar hij voor gemaakt is...knallen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja die stella vind ik ook veel dikker dan diegene die mike post.ik vind op een racer[looker] sowieso geen metallic lak horen.
|
|||
|
|||
![]() ![]() carbon voorklep ![]() normale voorklep my shots , dropped on Facebook by the owner ! . |
|
|||
|
|||
![]() Heb ook al wat fotos voorbij zien komen op rwb-page. Dit is een RUF toch?
|
|
||||
|
||||
![]() Staat er inderdaad wel achterop. Is dan wel een behoorlijk exclusief karretje zo !
Ik vind hem super.
|
|||
|
|||
![]() ja RUF getuned met dik 500 pk en 780 nm , dus haast niet vooruit te slaan
![]() |