![]() |
|
||||
|
||||
![]() gelukkig niet op de foto
![]() erg mooie foto's dennis! vooral de rollingshots op de snelweg vind ik erg gaaf
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Dankjewel jongens! Kentekenplaten heb ik tijdens de fotoshoot gedemonteerd. Voor is deze gemonteerd met zuignappen. Achter ff twee schroefjes los draaien. Wel diefstal gevoelig maar daar ben ik niet zo bang voor..
Op de rolling shots is de plaat enkel aan de voorzijde even gedemonteerd. Wilde het risico op een bekeuring wel lopen voor een paar mooie shots.
|
||||
|
||||
![]() Toffe shoot Dennis
![]() Alleen ff de voorbumper aan bijrijderskant bijlakken want volgens mij is de bumper ooit rood geweest ![]() Wat ik ook weer jammer vind is dat je niet even het interieur schoongemaakt heb voor de shoot.... Verder dikke bak!
|
||||
|
||||
![]() Dankje Nigel. Het rode wat je ziet is de modderkuip. Die komt uit een rode Corrado die ze volgens mij ooit slecht over gespoten is. Deze moet ik nog vervangen maar heb nog geen kuip gevonden. En dat de mat, ik denk dat je die bedoeld, vies is komt door de loactie van de shoot. Ik vind het in ieder geval niet storend. Al had ik hem wel ff uit kunnen kloppen maar daar heb ik eieigenlijk niet eeNS aangedacht.
Achja, er is altijd wel iets wat niet in orde is.
|
||||
|
||||
![]() Blijft een plaatje van een auto! Tevens staat er op de hoofdpagina van autoblog.nl een artikel waar jouw auto boven staat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zag het ook idd! Wat voor wielen wel of niet kunnen.
|
||||
|
||||
![]() Dankje! En dat van Autoblog weet ik. Heb het artikel zelf uitgelokt doormiddel van een reactie van mij op het artikel in de onderstaande link.
http://www.autoblog.nl/nieuws/merce...een-trend-61294 Waarop dus dit artikel geschreven werd. http://www.autoblog.nl/nieuws/lezer...-not-done-61440 Vind het wel leuk om te zien hoe een stel simpele zielen op zoiets als Autoblog zich helemaal druk kunnen maken om anders mans auto en er dan helemaal op in gaan. Vandaar dat ik het nog eens fijn verder uit lokte.
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zondag naar VW Outlaws geweest. Hier, onder andere daarvan, een paar foto's.
![]() ![]() ![]() ![]() En een andere motorafdekplaat gemonteerd. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik lach mij altijd kapot om die onnozele halzen daar op autoblog... Allemaal een grote mond achter hun pc en alles afkraken terwijl ze zelf een lease prius van de zaak hebben ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Keyboard warriors ook wel genoemd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt dikke corrado
Wielen vind ik er ook dik onder staan ![]()
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer hangen we er een turbo aan Dennis?
|
||||
|
||||
![]() Niet. Als het zo ver is komt er een R32 TT met DSG.
|
|||
|
|||
![]() Zonde, zon mooie matching numbers corrado verhakken voor een r32
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zou indd zonde zijn! blijft een heerlijk dikke corrado
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Zou houden kerel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wie zegt dat het zo ver komt dat de Corrado weg zal gaan. Wie weet komt er wel een TT bij ooit. Hahaha
|
||||
|
||||
![]() Vandaag gespot rond half 5 bij centraal station Venlo
![]() Je ging wel lekker aan het gas die rotonde af zeg ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() nog eens proficiat met zo een corrado ben gezond jaloers
![]()
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
||||
|
||||
![]() Even een beetje uit het oog verloren dit topic. Bedankt dan ook nog Jeroen64 en Piens1.
![]() De Eclairs sinds gisteren ook in de nieuwe kleur staan. Heb express voor een antraciete kleur gekozen om een wat donkerder totaal plaatje te krijgen inclsuief de kleur van de Corrado. De RVS randen zullen dit dan weer mooi gaan breken. Vrijdag dan even naar Sixpack om ze af te leveren zodat ze weer terug in elkaar komen. ![]() ![]()