![]() |
|
||||
|
||||
![]() huh wat is dat precies?
|
|
||||
|
||||
![]() Een verse 3.0 vr6 motor met compressieverlagende JE zuigers
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als dit een reactie is op dat onderdeel van mij. Tis iets van de jaren 1979/1980 een console op de plek van de centrale (mono) speaker in je "tittentacho" dash ![]() ![]() Ik zoek alleen nog een motometer analoog klokje om het op te vullen, maar de meesten zijn VDO ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
VET kerel... best n bult meters.. ![]() Dan weet ik bij wie ik met de M3 klokken winkel terecht kan..
|
|||
|
|||
![]() geventileerde en geboorde zimmermann remschijven en blokken voor mijn beemert
en gewoon een mooi picje van de e30 (van mijn broertje) waar ik nu mee in garda ben ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bluetooth OBD2 uitleesunit en android software om op de foon de waggel na te pluizen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vet en werkt het ook een beetje en via wie heb je de OBD2 stekker gehaald
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Werkt leuk ![]() ![]() ik weet niet of ik hier reclame mag maken of dat het onder reclame valt maar het was DEZE dus ![]() Levering binnen 24uur binnen ![]() ![]() FILMPIE |
|
|||
|
|||
![]() phoo en paar liter verf plamuur een strakmaker gehuurd en een spuiter voor de westy voor de bus een nieuw westfalia hefdak ,,dubbel din navi orgineel voor me daily rvs groep n uitlaat voor de 1 ,,,en nog is de boel niet af,,,
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is interessant! Heb je ook al ondervonden of bepaalde functies bij jou niet werken? Handig ook, de link van het filmpje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nieuwste aanwinst(en);
Gisteren; - Golf 1 GTI Vandaag; - Achterwiellagers voor de T3 - Koni schokbrekers voor de kever Geld weer op ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb m vandaag in mijn bedrijfsbus (Renault Trafic) gehad en alles werkt zelfs de foutcodes uitlezen en wissen.
op deze url zie je een screenshot van mijn foon ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ontsteking voor de 16v Weber
![]()
|
||||
|
||||
![]() een vervangende voorruit
de oude klapte kapot op de rijksweg en zit nu in een emmer . . . .. |
|
||||
|
||||
![]() voor mijn jetta mk2...... subframe,draagarmen,fuseekogels,3 motorsteunen,stabierubbers,tussendemper,bougies en een bougiekabelset.
voor onze vento....elec raammechanisme,Gl achterlichten,distributieset,olie+filters.
|
||||
|
||||
![]() DBilas inlaat voor 45er Weber's voor mn 16v
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Na 3 jaar toch maar eens de Cabby van stal gehaald om een remleiding te vervangen die ik afgelopen zaterdag had gekocht
![]() Kan er eindelijk weer eens een APK-tje op ![]() Toch knap van het waggie dat ie zin had in een blokkie om na zolang stil te hebben gestaan. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Niet specifiek voor de auto maar toch:
![]() 94 delige mannesmann doppenset uit de greenline serie, lijkt me wel een mooie betaalbare set ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zwaailamp en toerenteller voor mijn kubel 181
en een paar stickers voor mijn passat b1 op vanfest in engeland gekocht ![]() |
|
|||
|
|||
![]() een nieuwe versterkte SACHS koppelingset ... thx to doridaan
![]() nu alleen nog binnen krijgen en monteren ![]() |