![]() |
|
||||
|
||||
![]() vtech en 20vt gaat niet echt samen lijkt mij!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Beter maak je snel weer vorderingen, en foto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig, ben echt heel benieuwd naar het eindresultaat !!
Ook de domeinnaam www.fridolin.nl is een goeie zet ![]() Nu nog wat foto's van de vorderingen er op! dit is ook een hele nette bak :
|
||||
|
||||
![]() De foto's waren me al bekend. Ik vind het best een top auto.
was wel even balen want die koplampen en achterlichten, heb ik ook al gekocht. Maar wat zal er voor motor in liggen, als je de uitlaten ziet, zal het wel goed zitten. Mijn wielen moeten torq thrust 2 worden in 8x20' en hij moet wel wat lager . Dus als iemand het kan foto schoppen heel graag. gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 21-12-2006 at 18:03. |
|
||||
|
||||
![]() ik had zon fridolin nog nooit gezien maar dis een combinatie van een karman ghia en een t1 bus denk??
|
|
||||
|
||||
![]() Puike velgjes, gast
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een apparaat zeg.....die zie je vast niet veel, en zeker niet met zo'n uitbouw.....
|
|
||||
|
||||
![]() wordt wel een dik ding!
jij doet er tenminste wat aan. anders was de caros miss wel naar de oud ijzer boer vertrokken....? en over de velgen VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!! en de lampen die op die grijze zitten zijn echt Über!!!!!!!! dus als jij die ook hebt... dan komt het echt wel goed... Groeten Toob..
|
||||
|
||||
![]() Ik heb vandaag een bak gehaald van een t3 diesel.
Weet iemand waar je schakelsets kunt halen, zodat alle versnellingen achter elkaar zitten(zoals bij een motorfiets), Last edited by ruud's fridolin : 26-02-2007 at 22:15. |
|
||||
|
||||
![]() Drenth Gearboxes Holland B.V.
Fleuweweg 10 Enter Tel: 0 547-382696 Fax: 0 547-382065 |