Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf,Bora en New Beetle MK IV
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 02-06-2005, 11:27
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
Ja idd nu zitten ze met de zogenaamde gebakken peren.. Ben je al met je auto bij een andere spuiter geweest die kan vaststellen wat er precies verkeerd is gedaan door die schadehersteller of is dat je al bekend?
De auto werd de dag van het gesprek met de directeur naar een andere spuiter gebracht dan waar die nu gespoten is.....

Met die spuiter waar die stond heb ik toen een uur langs de wagen gelopen en besproken wat er moet gebeuren willen de blaren niet meer terugkomen....

Dat was het uitbouwen van de wagen, deuren en ramen, alle lak lagen eraf dus helemaal blank. en dan van begin af aan overnieuw gaan voorbewerken e.d.

Hij gaf aan dat als dit niet zou gebeuren dat dezelfde problemen weer terug zouden komen, en daarna is de wagen op de trailer gezet naar een andere spuiter omdat die het goedkoper zouden kunnen......
en die hangjassen hebben dus gewoon langs de rubbers afgespoten.....
DUS nu constateer ik weer plekken en blaren die onder de rubbers zitten en uit gaan komen!!
Ze hebben gewoon niet volgens afspraak gewerkt, als ik toen die wagen had gekocht zoals ie was, en het zelf had laten spuiten was er nu hoogstwaarschijnlijk niets meer aan de hand geweest, omdat ik ervoor had kunnen zorgen dat die spuiter het wel op de normale goede manier had gedaan..... NU had ik helemaal niets in de hand, omdat ik niet de naam adres of nummer van de spuiter kreeg...

Last edited by kevintdi : 02-06-2005 at 11:29.
Reply With Quote
Old 02-06-2005, 11:32
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Is waarschijnlijk de schadehersteller van hunzelf en nu hebben ze het waarschijnlijk uitbesteed aan een goede partner van hun
Reply With Quote
Old 02-06-2005, 12:22
Kevin20v's Avatar
No personal life

Quote:
Is waarschijnlijk de schadehersteller van hunzelf en nu hebben ze het waarschijnlijk uitbesteed aan een goede partner van hun

neej, de schadehersteller van hunzelf daar is ie 2x gespoten!! en nu de derde keer zou die daar naartoe gaan maar toen werd hun eigen schadehersteller Wealer Susteren Carcare Failliet verklaard door de rechter!!!

Toen mijn wagen daar op het terrein stond

de wagen is toen 2 weken daar geweest, er is in de tussen tijd een aantal keren over gelogen, ze hebben zich niet aan afspraken gehouden....
toen kreeg ik dat gesprek met de directeur...
die dag van dat gesprek ging de wagen naar Phillpen in Born een perfecte spuiter met wie ik toen 1 uur lang rond die wagen heb gelopen.

En daarna is ie naar een andere spuiter gegaan.... en er is geen doorstart gemaakt met wealer susteren carcare dus het is niet door hun zelf gedaan als spuiter zijnde
Reply With Quote
Old 02-06-2005, 12:28
Pedaalemmer's Avatar

Dus dan klopt het toch wat ik zeg...eerst zelf geprobeerd en toen doorgestoken naar een zakenpartner.
Reply With Quote
Old 02-06-2005, 12:54
Kevin20v's Avatar
No personal life

Quote:
Dus dan klopt het toch wat ik zeg...eerst zelf geprobeerd en toen doorgestoken naar een zakenpartner.

ja zo ongeveer maar toch net iets anders, alleen maar doorgestoken omdat ze zelf nu geen spuitert hebben.

Maar als ze mijn wagen nu in born hadden laten spuiten, dan was het wel goed gebeurt, mijn pa zit namelijk in die lak wereld en die kent die gast van die spuiterij uit born erg goed....
En die had mij die wagen helemaal gespoten zoals het zich hoort, maarja die was dus te duur....
Slechte Zuinigheid is het dus ALWEER geweest... als ze toen de eerste keer meer geld hadden uitgegeven was er niets aan het handje geweest

Maar dat zo'n mensen de derde keer er weer vanaf denken te komen door verkeerde zuinigheid en het slecht laten doen tja dan worden de problemen almaar groter en groter
Reply With Quote
Old 02-06-2005, 13:13
LinnieTDI's Avatar
LinnieTDI LinnieTDI is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by richard
zal je leeftijd wel zijn linnie..
je leest het inderdaad verkeerd...

Scheelt dat ik weet wat voor iemand het zegt....
gnagnagna....

ZIE SIGNATURE.... :p zolang de mensen hier normaal kunnen doen...amen

Waar de F*CK is Jelle ??

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Reply With Quote
Old 02-06-2005, 13:27
Kevin20v's Avatar
No personal life

Quote:
Originally Posted by richard
maar ik heb jullie wel weer aan het lachen...

Dit zijn dan ook andere reacties die je plaatst, en of je nou gelijk hebt of niet, ik wil het gewoon even niet horen! :biggrin:
Reply With Quote
Old 02-06-2005, 13:39
Kevin20v's Avatar
No personal life

Quote:
Nu nog proberen in het topic bij het onderwerp te blijven zonder nagels en het is helemaal feest

ja is lastig joh, ben nu aan het werk, maar ben ook mijn brief nog altijd aan het schrijven, en ik ben 3 pc's aan het installeren :biggrin:
Reply With Quote
Old 02-06-2005, 16:42
baseknot's Avatar
baseknot baseknot is offline
Postwhore

Send a message via MSN to baseknot

Quote:
Originally Posted by kevintdi
nee joh nieuwe pc's met andere hardware en alle 3 verschillende hardware, daarbij zit ik met mijn gedachten ergens anders, en is de airco in mijn kantoor in het begin van de week stuk gegaan en heb ik ook nog eens flink de griep

wees blij dat die verrotte airco het niet doet anders was je zieker geweest.
wer gaan zondag gewoon een gezellig dagje der van maken en dan kan je ons alles vertellen wat er aan de hand is met je auto en laten zien zodat we het allemaal begrijpen.

heel veel succes man het komt ooit vast weleens goed!!
iig na lang wachten heb ik de bra voor je klaar liggen hier
Reply With Quote
Old 02-06-2005, 16:46
Kevin20v's Avatar
No personal life

Quote:
Originally Posted by baseknot
wees blij dat die verrotte airco het niet doet anders was je zieker geweest.
wer gaan zondag gewoon een gezellig dagje der van maken en dan kan je ons alles vertellen wat er aan de hand is met je auto en laten zien zodat we het allemaal begrijpen.

heel veel succes man het komt ooit vast weleens goed!!
iig na lang wachten heb ik de bra voor je klaar liggen hier

Maak ff foto's van de bra
Reply With Quote
Old 02-06-2005, 18:20
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...

Hoe vervelend Kevin's verhaal ook is, en ook al zouden alle kusjes hem kunnen helpen graag wel on-topic blijven, loopt nu wel een beetje uit de hand.
Old 03-06-2005, 07:44
Kevin20v's Avatar
No personal life

Quote:
Originally Posted by Christiaan
Hoe vervelend Kevin's verhaal ook is, en ook al zouden alle kusjes hem kunnen helpen graag wel on-topic blijven, loopt nu wel een beetje uit de hand.

Dan sluit het topic maar, zo gaat het hier tegenwoordig toch ELKE keer weer, laat mensen toch lekker lullen, als de threadstarter er toch geen moeite mee heeft waarom de moddereters wel???

Ik word er zo langzamerhand een beetje schijtziek van dat ALLES gemoddereerd word.
Wat me ook opvalt dat sommige mensen hier overal en alles kunnen zeggen en d'r zijn er ook die zelfs hun onderschrift moeten veranderen, en van anderen word elke post verwijderd.

Ik heb van enkele tientallen mensen gehoord dat Volks een beetje aan het aftaaien is, het word saai teveel dingen worden gemoddereerd.
Nu zal mijn post ook wel verwijderd worden of krijg ik een reprimande via een pm of e-mail, maar ik vertel gewoon de waarheid!

Dit is mij opgevallen, en het valt mij ook op dat ik niet meer de hele dag op volks zit! Zonde want oh oh oh wat heb hier gelachen en het gezellig gehad.

Via dit forum heb ik ook al mijn vw-vrienden en bekenden leren kennen, zonde als het zo moet aflopen....
Begrijp me niet verkeerd ik heb zelfs een volksforum.com stikker op mijn golf ondanks dat ik fel tegen stikkers ben!

Ik constateer iets en dat vind ik toch knap vervelend
Reply With Quote
Old 03-06-2005, 08:08
Melvin Melvin is offline

wat er aan de hand is is iets anders... het wordt niet saaier, het wordt te leuk... msn leuk... terwijl meerendeel hier probeert kennis te delen en dat op een serieuze manier, vandaar nu ontopic!

ik weet nog niet of ik zondag ga, maar ga je dan voor 20 man een toer rond je auto geven?
Reply With Quote
Old 03-06-2005, 08:38
Kevin20v's Avatar
No personal life

Quote:
Originally Posted by MellyVille
wat er aan de hand is is iets anders... het wordt niet saaier, het wordt te leuk... msn leuk... terwijl meerendeel hier probeert kennis te delen en dat op een serieuze manier, vandaar nu ontopic!

ik weet nog niet of ik zondag ga, maar ga je dan voor 20 man een toer rond je auto geven?
laat maar, ik praat schijnbaar te moeilijk of zo.

Ik meld hier alleen even wat ik van veel te veel mensen gehoord heb, en daarbij gebruiken ze de term saai en niet te leuk, dat is toch een wezenlijk verschil.

En over kennis gaat het in mijn topic nou net niet!
Tja dat mensen geen wagen moeten kopen bij Wealer maar na de eerste 2 pagina's snappen ze dat wel

Het was alleen maar een tip

enne als mensen het leuk vinden om de punten te zien waar die niet goed is, wie ben ik dan om dat niet te doen.
Het is alleen dat ik er elke keer weer meer vind :biggrin:

Last edited by kevintdi : 03-06-2005 at 08:48.
Reply With Quote
Old 03-06-2005, 21:59
Pedaalemmer's Avatar

wtf is er met deze thread gebeurd?

al mijn ontopic posts zijn verwijderd??? en ik heb niks in mijn pmbox gehad met reden Dus ik eis godverdomme nou eens een uitleg waarom!
Reply With Quote
Old 03-06-2005, 22:02
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper

Send a message via MSN to Richard

Quote:

al mijn ontopic posts zijn verwijderd??? en ik heb niks in mijn pmbox gehad met reden Dus ik eis godverdomme nou eens een uitleg waarom!

nou nou...rustig maar...

BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
Old 03-06-2005, 22:03
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

dr zit nou idd geen verhaal meer in...
Reply With Quote
Old 03-06-2005, 22:17
Pedaalemmer's Avatar

dit is gewoon puur een thread verneuken!
Reply With Quote
Old 03-06-2005, 23:19
baseknot's Avatar
baseknot baseknot is offline
Postwhore

Send a message via MSN to baseknot

haal de thread nou ook maar weg pfff
Reply With Quote
Old 04-06-2005, 12:34
LinnieTDI's Avatar
LinnieTDI LinnieTDI is offline
Postwhore

Quote:

Is inderdaad een erg wazig verhaal nu.... :frown:
snap ook niet echt waarom het weggehaald word,
oke er was wat gezeik over PON maarja tis een forum...maar goed wie ben ik??

OFFTOPIC: krijg je een bericht als er wat (ontopic) van je wordt verwijderd?????

Waar de F*CK is Jelle ??

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Last edited by LinnieTDI : 04-06-2005 at 12:38.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules