![]() |
|
||||
|
||||
![]() rustig aan mensen. Gelijk de aircooled shirts laten we hier eerst het ontwerp zien, en wordt er een pagina aangemaakt met voorinschrijving. Dus gaat nu niet meteen brullen van ik wil er ook één, want daar kunnen we nog niets mee.
De reden dat het zo lang duurt, is dat we nog aan het ontwerp sleutelen. De meningen waren nogal verdeeld. Ik vraag nog een klein beetje geduld. Soon vrienden, soon. . . |
|
||||
|
||||
![]() we kunnen er deze zomer toch nog mee pronken op de meetings e?? :p
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat hebben een aantal van ons nu wel vaak genoeg gehoord !! ![]() kom nou maar eens over de brug, of komt er van uitstel afstel ?? ![]() niet te hopen ..... |
|
||||
|
||||
![]() ik hoop van niet want wij hebben de onze al betaald op retro vw mania
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() khoop voor jullie dat jullie goed kunnen fluiten ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja maar niet zo goed als in jouw geluidsfragmentje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
leuk dat stoken. ![]() Maar de shirts komen er in ieder geval. Het ontwerp wordt alleen in kleur iets aangepast. Andere bestuursleden vonden de gekozen kleurstelling minder. Zij gaan nu kiezen in welke kleur het gebracht gaat worden. Als zij eruit zijn, wordt er direkt gedrukt. De mensen (9 pers.) die al betaald hebben en hun geld terug willen, mail naar shop@volksforum.com en er wordt vandaag nog terugbetaald. Ik hoop echter op jullie vertrouwen in het bestuur. PS, Moet er iemand zijn om tegenaan te trappen? Ga je gang. Ik ben er. En voor de modderwerpers: de stichting volksforum staat los van mijn privéleven. Last edited by Waldorf : 07-07-2005 at 08:22. |
|
||||
|
||||
![]() ik wil mijn geld niet terug, ik wil mijn t-shirt
![]() denk dat het meer om te lachen is hoe er hier gereageerd wordt hoor. ik blijf mijn vertrouwen erin hebben dat de t-shirts er komen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik wil ook gewoon mijn shirt
![]() ik hoop dat we ze kunnen dragen op de meetings tegen het einde van de maand :p PS. geduld is een schone deugd, maar je moet ze hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() zijn de aircoold shirts nog te bestellen ik heb geprobeerd om opmailto:shop@volksforum.com&subject=Volksforum Tee te komen maar ik kom er niet op ik zou graag een shirt willen hebben in de maat xxxl
![]() ![]() ![]() en ook wil ik een watercoold shirt in de zelfde maat. ps is er een ander email adres voor te bestellen groeten redbull
|
||||
|
||||
![]() stuur een email naar shop@volksforum.com dan komt alles goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ok thanks
|
||||
|
||||
![]() ik loop iedere dag met spanning naar de brievenbus, maar ben geduldig...
tot die tijd maar ff luchtgekoeld rondlopen.
|
||||
|
||||
![]() heb geen luchtgekoelde auto dus ook geen t-shirt
|
||||
|
||||
![]() Goh zeg, wat kan een mens zich druk maken om een shirt....
|
||||
|
||||
![]() Last edited by Gert : 08-07-2005 at 09:47. |